ועדת הערעורים הכריעה: דייגו ואן לואי ודן אלתרמן מנצחי הישראמן 2023 במשותף!

הבלגי אמנם ראה כרטיס אדום במהלך הרכיבה, אולם לאחר בדיקת ערעורו הוחלט להשיב את הפסילה ולהכריז על ניצחון משותף. הוועדה ציינה: "התוצאה ההוגנת והספורטיבית ביותר היא הענקת המקום הראשון במשותף לשני הספורטאים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן ודייגו ואן לואי | צילום: גיא דר

ישראמן היא תמיד תחרות דרמטית וסוחטת דמעות, אולם נראה שישראמן 2023 הייתה דרמטית במיוחד. כזכור, דן אלתרמן הוכתר אמש (שישי) כמנצח של מרחק איש ברזל בישראמן, אולם לאחר התכנסות ועדת הערעורים הוחלט להעניק את הניצחון במשותף לאלתרמן ולדייגו ואן לואי הבלגי.

ואן לואי ראה במהלך הרכיבה כרטיס אדום בעקבות חציית קו הפרדה לבן אסורה, אולם ניתנה לו האפשרות לסיים את המסלול ולערער בסיום. בהחלטת הוועדה נכתב: "במהלך השימוע התברר כי ההפרה אירעה בזמן שהספורטאי היה מודע לכך שהשופטים לצידו, והשופטים היו מודעים לכך שהספורטאי ניסה למצוא דרך לעקוף טריאתלטים אחרים על הכביש, כולל כאלה איטיים יותר מחצי המרחק".

דייגו ואן לואי רץ | צילום: צלמי שוונג

עוד הוסיפו: "הן השופטים והן הספורטאי ציינו שוואן לואי רכב מהר בהרבה מהספורטאים שעקף. הוא חצה את הקו במעט ולאחר שהשלים את העקיפה חזר לצד ימין של הכביש. הספורטאי ציין שניסה לסמן לרכב השופטים לפני העקיפה, וכי לא ניתן לו יתרון תחרותי בעקבות המעבר של הקו הלבן".

לגבי ההחלטה עצמה צוין: "בנסיבות יוצאות דופן אלו, אנחנו מחליטים שפסילה של הספורטאי תהיה לא הוגנת. אנחנו מחליטים שהתוצאה ההוגנת והספורטיבית ביותר היא הענקת המקום הראשון במשותף לשני הספורטאים – דן אלתרמן ודייגו ואן לואי, זאת מכיוון שלא ניתן היה לדעת מה היה קורה אם הפסילה לא הייתה ניתנת מלכתחילה, ולא ניתן לקחת מאלתרמן את הניצחון". (שכן הוא התחרה בידיעה שוואן לואי למעשה פסול).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אסף לב הגיב:

    כל הכבוד לוועדת השיפוט על ההחלטה המצוינת הזו;

    מלא כבוד לכל ספורטאי שעשה, התמודד וחווה את ציר 12 הקסום.

    שבת נעימה ושלווה,
    אסף

  • עדי הגיב:

    החלתה פסולה ועצובה של השופטים פסילה זו פסילה לא משנה מה הסיבה לכך!!!!ֿ
    יש חוקה וחייבים לפעול לפי החוקה!!!!
    כל מתומודד אחר היה נפסל! זו פגיעה דרמתית בשוויון בין כולם!!!!

  • טל הגיב:

    החלטה שגויה עצוב אלתרמן ניצח השני נפסל גם אם הוא עירער.
    ב 2019 אלתרמן ניפסל אני הייתי במקום ה 2
    אלתרמן היה עצבני אבל לחץ לי את היד .. ככה זה חלק מהמשחק טעויות זה קורה .

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג