דייט על מסלול הריצה – חצי מרתון פארק הירקון 2012

כולם באו לחלוק לו כבוד, כולם התייצבו שם בשעת בוקר מוקדמת לבושים, מצוחצחים ורעננים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כולם באו לחלוק לו כבוד, כולם התייצבו שם בשעת בוקר מוקדמת לבושים, מצוחצחים ורעננים

מאת:ניצה חדד

חצי מרתון פארק הירקון בעיצומו של החום של אוגוסט בתל אביב לא הפריע למאות רצים להגיע מוקדם בבוקר יום שישי האחרון, ה-31.8.12  לחלוק כבוד למקום שחובק את הרצים שלנו בכל יום, בימים חמים ובימים קרים, בריצות שקשה ובריצות שזה מרגיש הכי טבעי – הפארק הוא מנת חלקו של כמעט כל רץ, בין אם הוא מתאמן למרתון או  אם הוא סתם יוצא לרוץ – המקום הזה מרגיש הכי בבית, והכי טבעי להתחרות בו . 

ואכן כך היה. כל הפרצופים המוכרים מהריצות של שבת בבוקר ומהעיקופים הבלתי פוסקים באצטדיון הראו געגועים. זה הרגיש כאילו התגעגענו לתחושות של לפני הזינוק, של לתלות את המספר, להפעיל את השעון ולהתחיל להתחרות עם הזמן. 

חצי מרתון פארק הירקון בארגונו של המאמן משה פרץ מתקיים זו כבר השנה השישית. משה החליט שלהתחרות באוגוסט דווקא זה לא כל כך נורא, שאולי זו הזדמנות מצוינת לבחון את התוצאות שלנו לקראת המרתונים של הסתיו.

הגענו כדי לנצל את ההזדמנות ולהחזיר את התחושות של רגעי הזינוק אל המסלול, אבל מה שהיה יפה זה שזה לא הרגיש תחרותי. זה הרגיש כמו הארוכה של שבת, רק שכל המשפחה והחבר'ה הגיעו לרוץ איתנו. כנראה שכשנותנים לנו הזדמנות לרוץ במקום שבו כל פינה מוכרת לנו וכל סיבוב הוא זיכרון חרוט מהריצה האחרונה, אז אנחנו לא מפספסים את הרגע ונותנים לפארק הירקון את הכבוד הראוי לו – להתחרות בו . 

היה כיף ואין ספק שזה החזיר את הגעגועים לתחרויות של הסתיו. אז תכינו את סיכות הביטחון למספרי החזה, תרחצו את נעלי הספורט ותאפסו את שעוני הדופק, כי זו היתה רק יריית הפתיחה של כל הרצים הנחושים לחזור לקראת תחרויות הריצה של שנת 2013 ויש לי תחושה שלא אמרו את המילה האחרונה.

נתראה בשנה הבאה. 


ניצה חדדניצה חדד – משתתפת בתחרויות ריצה ובוגרת תחרויות המרתוו של ברלין 2010 ואמסטרדם 2011 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג