דייט על מסלול הריצה – בוקר

קשת של צבעים מתחלפים במסגרות מקובעות, ואת, כדמות שנשענת על שרפרף שפוף, מתרוממת ונופלת, מגרדת את הקירות מעצבים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קשת של צבעים מתחלפים במסגרות מקובעות, ואת, כדמות שנשענת על שרפרף שפוף, מתרוממת ונופלת, מגרדת את הקירות מעצבים

מאת:ניצה חדד

לק מחוספס משאיר כתמים על המצעים מהלילה, ואת מחליפה את הכביסה בכל יום, מתקווה שהיא תביא מישהו חדש אל מיטתך – חצי חלון פתוח, שמיכת הפוך עוטפת חצי גוף ישן חשוף וריק מכל בגד. החלום האחרון מתחלף בחצי מציאות של בוקר אפל, ואת מגששת את דרכך אל היום החדש שבפתח . 
מתהפכת אל הצד השני, מקווה שהוא ירגיע את תחושות הבוקר המעורפלות, מתפללת שהשיר הראשון שיתנגן ברדיו יהיה שיר קצבי, שישחרר בך את שדי הבוקר המתרוצצים בראשך. מגרדת עוד דקה בפוך, מתהפכת ומתענגת.

דמותך המעורפלת מול המראה מסווה תחושה של דמות מאיזה סרט מצויר. עדיין לא ממש מבינה אם בחוץ יש אור או חושך – את בוחרת תחושה ונתלית בה בזמן הקפה של הבוקר, מתחילה לרקום לך רגעים רצויים ביום הפרוס בפניך. הכל יכול לקרות, את אומרת, נזכרת בימים מפתיעים שנגעו בחייך. צליל שקט ראשון מסמל את ההודעה הראשונה בבוקר המוקדם הזה,  ואז נזרקת לעבר הטלפון לבדוק מי האיש אשר חפץ בשלומך – " מתעכבת בכמה דקות… " ככה נראות כל ההודעות שלך לאחרונה בשעות האלה של הבוקר. את נאנחת ומנסה לחשוב מה את יכולה לעשות עם כמה הדקות שאלוהים תרם לי לבוקר הלח הזה. את בוחרת להתפנק עם עוד שיר מעורר ביוטיוב ומשדרת למראה שממולך את הדמות הנשית שנרקמת. 
 
צרור המפתחות מרשרש במנעול הדלת. נזהרת לא להעיר איש אחר מלבדך. מגע ראשון של אור נוגע במרקם עיניך – מגששת את דרכך אל עבר האוטו ובתנועה עדינה את מתניעה. כאילו לא נעים לך להעיר את האוטו ברגעים שכאלה…  צליל המנוע גורם לתחושות הערנות שלך להתחדד מעט, ואת מתחילה לגלוש אל היום הלא ממש צפוי שלך.


צילום: Thinkstock

מאז שאת רצה, גילית את השעות המטורפות האלה של הבוקר. הדקות שבהן אלה רק את והרחובות הריקים מכל תחושה ואופי. ומעכשיו ועד הנצח כל בוקר התסריט הזה יהיה חלק מחייך – וזר לא יבין את מעשייך, ואת בשלך, מתעקשת לחוש את הבוקר הזה כל יום מחדש, מכוונת את המחוגים לשעות הקטנות של הבוקר ומחכה להם בציפייה דרוכה – כי מי יודע איזו ריצה תהיה לך הבוקר ואת מי תפגשי על מסלול הריצה-  כי מאז חבקת את עולם הריצה אל חייך, את לא רק חולמת חלומות, את הפכת להיות מאלה שמגשימים אותם. 

צאי אל הבוקר כאילו זו הריצה האחרונה של חייך – תני את כולך, תתמסרי, תתנשפי, תזיעי, תקללי, תצרחי, תכאבי מעט והכי חשוב – חזרי על זאת גם ביום שלמחרת, ואל תפסיקי. כל עוד חלומות חבויים בחייך הדרך שלך רוויה בבקרים מוקדמים. 

"לרוץ. לאהוב. זה כל הסיפור" – דניאל קרן מתוך "ספר הריצה השלם"
27.8.2012


ניצה חדדניצה חדד –  בעלים של חברת SHAKED.HR השמה ויעוץ . משתתפת בתחרויות ריצה ובוגרת מרתון ברלין 2010מרתון אמסטרדם 2011 ומרתון ברצלונה 2012


הבלוג של ניצה חדד- דייט על מסלול הריצה – כל הכתבות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג