דייט על המסלול: יאיר להב, חלק ב'

כל שבוע אני מתפללת לאלוהים ומבטיחה להיות אזרחית שומרת חוק בתמורה ל-600 גרם פחות על המשקל. פתאום זה לא רק בשבילי. אני מרגישה צורך לרצות גם את יאיר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כל שבוע אני מתפללת לאלוהים ומבטיחה להיות אזרחית שומרת חוק בתמורה ל-600 גרם פחות על המשקל. פתאום זה לא רק בשבילי. אני מרגישה צורך לרצות גם את יאיר

מאת:ניצה חדד


דייט ראשון עם יאיר להב או חלק א – כאן

הצלחתו של מנטור טוב נמדדת מבחינתי בשני פרמטרים: ראשית, אם הוא מספיק רגיש לזהות את החולשות של התלמיד; שנית, אם הוא בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה ויכולת לתת לתלמיד את התחושה שהכל יהיה בסדר. 


יאיר להב, הדמות החדשה בחיי בחודשים האחרונים, מסתמן בעיניי כהצלחה מסחררת, ובעיני הסבתא הטריפוליטאית שלי כאיש היחיד בעולם שהצליח לפצח באופן מופלא את הגנים הטריפוליטאים. 

מי מכם שלא חווה דיאטה מימיו ואלוהים ברא אותו עם גנים נפלאים שמאפשרים לו לאכול כל מה שהוא רוצה, חייב להבין: דיאטה מסוג כזה היא אתגר לכל דבר. זה משמעת, זה רצון להצליח והתמדה בלתי פוסקת. בדיוק כמו אימונים למרתון. מסירות ומחויבות למטרה הן קודש קודשים. 

מזה חודשיים אני בדיאטה קפדנית, כזו שסופרים בה את כמות השקדים וכזו שמודדים בה מאה גרם גבינה ולא גרם מעבר. כזו שגורמת לך לאבד לפעמים את חוש הטעם מרוב שאתה אוכל דברים קרים ודלי שומן. כזו שגורמת לחברים שלך להעריץ אותך וכזו שמייצרת אצלך יכולת דמיון מופלאה עד כדי כך שאתה מצליח לדמיין שהבייקרי של הבראסרי זו משחטת תרנגולות רק כדי שלא תתפתה להיכנס לשם. 

אז אם אנחנו כבר בעניין של וידויים, אני חייבת להודות שמאז ומתמיד היה לי פטיש לתוכניות נוסח "לרדת בגדול". לא יודעת איך להסביר את זה אבל לא הייתי מפספסת אף שקילה שלהם, כאילו כל גרם שהם מורידים יורד ממני. תמיד תהיתי למה הם כל כך לחוצים בשנייה הזאת לפני שהם עולים על המשקל. אבל עכשיו ליבי איתם. מדי שבוע אני חרדה ממה המשקל יראה. אני מתפללת לאלוהים ומבטיחה להיות אזרחית שומרת חוק בתמורה ל-600 גרם פחות על המשקל. פתאום זה לא רק בשבילי. אני מרגישה צורך לרצות גם את יאיר. אתם חייבים להבין – התסכול של לעלות על המשקל ולא לראות תוצאה טובה אחרי שכל השבוע ארזת את המזון שלך בשקיות אוכל קטנות בתיק, ואחרי שישבת עם חברים במסעדה ובזמן שכולם תוקעים באגטים אתה מוציא את הלחם הקל מהתיק, ואחרי שהחלטת לפסול מעבר ברחובות מסוימים כדי לא להיתקל בגלידריה אהובה או בבר שפעם הורדת בו בקלות חמישה שוטים של וודקה בערב.

אבל עזבו אתכם מכל האוכל נטול הטעם ומהקפה נטול החלב. העיקר שסופסוף אני נכנסת לטייץ של נייקי מידה אקסטרה סמול!

אז מה היה לנו בחודשיים ימים – יאיר הפך להיות החבר האס.אם.אסי שלי לכל שאלה בקשר למה שאני מכניסה לפה, עד שלפעמים נדמה לי שאני צריכה לשאול אותו כמה נשימות בדקה מותר לי… אבל אין מה לעשות, המנטור גבר על הגנים הטריפוליטאיים שלי – ואפילו על הספק של קדאפי בנושא – והצליח להשיל ממני בחודשיים 7% אחוזי שומן, 4 ק"ג, ולהשיג עלייה של 39.4 ל- 41.6 במסת שריר. מה שמוכיח באופן מובהק שכשמנטור לבוש בדיוק לטעמי נפגש עם תלמידה ממושמעת – יש תוצאות. אומנם העבודה עוד רבה, אבל אין ספק שהפעם הדיאטה הפכה לאומנות של תזונה ופעילות גופנית. ואם עד הקיץ אין לי קוביות בבטן לתפארת מדינת ישראל, אני מודיעה בזאת על חזרה טוטאלית למחוזות האלכוהול והסוכר. 

אז עד הפעם הבאה, שיהיה לכולנו בתאבון.

שלגיה

9.2.2012


ניצה חדדניצה חדד – משתתפת בתחרויות ריצה ובוגרת תחרויות המרתוו של ברלין 2010 ואמסטרדם 2011




קישורים: ריצה, דייט על מסלול הריצה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג