עונת הטריאתלון חוזרת עם תאריכים חדשים

המבורג תארח בתחילת ספטמבר את תחרות האיירונמן ואת הסבב העולמי בטריאתלון באותו סוף שבוע, הסבב האירופי ייצא לדרך ב-8 באוגוסט ואולי יגיע אפילו לאילת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לתחרות איש ברזל
זינוק לתחרות איש ברזל

בדיוק כפי שטיול לים ומראות של השגרה שנלקחה מאיתנו לכמה חודשים עושים כל כך טוב על הלב, כך גם הידיעה על חזרתו של הספורט, אמנם באופן הדרגתי. אז אחרי שדיווחנו על עונת האתלטיקה שתצא לדרך והגראנד-טורים באופניים שנקבעו מחדש, הגיע תורו של הטריאתלון. עכשיו כבר יש כמה תאריכים רשמיים לתחרויות בטריאתלון אולימפי עבור המקצוענים, וגם לתחרויות בסבב האיירונמן לאנשי הברזל החובבים (וגם המקצוענים כמובן).

זינוק לתחרות איש ברזל

חוזרים לעניינים | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
אליפות העולם של איירונמן נדחתה לפברואר
אחרי הקורונה: צ'אלנג' ממשיכים להילחם באיירונמן
תחרויות האתלטיקה חוזרות באוגוסט

כפי שזה נראה כרגע, אירוע הטריאתלון הגדול ביותר של הקיץ יתקיים בגרמניה. לא בפרנקפורט וגם לא ברות, אלא בהמבורג שתארח בסוף שבוע אחד (4 עד 6 בספטמבר) גם את הטריאתלון במסגרת הסבב העולמי וגם את איירונמן המבורג. הטריאתלון היה אמור להתקיים בתחילת יולי ותחרות איש הברזל בסוף יוני, וכעת שניהם יתאחדו לפסטיבל אחד שיתפרש על פני סוף שבוע ויכלול גם את אליפות העולם בטריאתלון לשליחים מעורבים (שתי נשים ושני גברים).

כפי שכבר דיווחנו, באיירונמן החליטו לדחות את אליפות העולם בקונה שבהוואי לפברואר 2021, אבל התחרות הפופולרית ביותר על אנשי הברזל הישראלים, איירונמן אוסטריה נדחתה מיוני והתאריך החדש שלה הוא 20 בספטמבר.

בגזרת הטריאתלון האולימפי, פרט לתחרות בהמבורג, ההתאחדות האירופית החליטה כמעט סופית על מספר תאריכים לתחרויות במסגרת הגביע האירופי. הראשונה שבהן צפויה להתקיים ב-8 באוגוסט בקרלווי וארי שבצ'כיה, והבאה בתור שבועיים לאחר מכן בפולין. אליפות אירופה בטריאתלון אמורה להתקיים בסוף השבוע האחרון של אוגוסט באסטוניה ובסתיו יתקיימו שתי אליפויות אירופה לצעירים יותר – אליפות אירופה לנוער ב-1 באוקטובר בטורקיה ואליפות אירופה עד גיל 23 ב-3 באוקטובר באוקראינה. בנוסף, בהתאחדות האירופית שוקלים להוסיף לרשימת התחרויות של הסתיו ותחילת החורף אירועים נוספים במקומות מתאימים מבחינת מזג אוויר ואחת האפשרויות שהועלו בחשבון היא תחרות באילת, ולפי הודעת ההתאחדות האירופית מתנהלים כעת מגעים באשר לקיום תחרות באילת (ככל הנראה במסגרת טריאתלון אילת בתחילת דצמבר).

בנבחרת ישראל עדיין לומדים את התאריכים החדשים ועדיין לא פרסמו מי מבין הטריאתלטים ייצא לאן, מה גם שבתחרויות אלו, נכון לעכשיו, אין אפשרות לצבור ניקוד אולימפי כל עוד לא לכל הספורטאים בעולם יש תנאים שווים להתכונן לתחרויות ולנסוע בעולם. בכל מקרה, מאז תקופת הקורונה ודחיית המשחקים האולימפיים בשנה, בנבחרת ישראל החליטו לחזק את נושא השליחים, כשהמטרה היא בעיקר המשחקים האולימפיים ב-2024 אם כי השחייה של משחקי טוקיו פתחה סיכוי קטן לנסות ולהפתיע מוקדם מהצפוי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג