גם מרתון שיקגו בוטל בעקבות הקורונה

המהדורה ה-43 של מרתון שיקגו שנחשב לאחד מה"וורלד מרתון מייג'ורס" בוטל גם הוא ומתווסף לאוסף המכובד של הביטולים לאחר בוסטון וניו יורק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נראה שמרבית אירועי הספורט מבוטלים אחד אחרי השני, ממש כמו קוביות דומינו וזאת לאחר שרק לאחרונה הודענו כאן על ביטול מרתון בוסטון ומרתון ניו יורק שעמד לחגוג את מהדורת היובל שלו ב-1 בנובמבר. כעת מתווסף לאוסף המכובד של הביטולים גם מרתון שיקגו שתוכנן להתקיים ב-11 באוקטובר וזו תהיה עבורו הפעם השנייה בלבד שבוטל מאז שנוסד. הפעם הקודמת בו המרתון לא התקיים התרחש ב-1987, כאשר נותן החסות הראשי "בריטיש פודס", לא תמך באירוע והמרתון "התכווץ" למקצה חצי מרחק בו התחרו כ-3,000 רצים בלבד.

תוכננה להיות המהדורה ה-43 של המרתון | צילום: TonyTheTiger

המארגנים דיווחו ביום שני האחרון כי המהדורה ה-43 של המרתון שבשנים רגילות משתתפים בו כ-45 אלף רצים לא ייצא לדרך בשל מגפת הקורונה. הרצים, כך דווח בתקשורת המקומית, יקבלו החזר מלא או אפשרות לשריין לעצמם מקום במרתון של 2021, 2022 או 2023. נכון לעכשיו מתכננים לאור ההודעה לארגן מרתון וירטואלי חלופי.

מרתון שיקגו הראשון הוזנק ב-1977 עם 4,200 רצים והוא חלק מסבב המרתונים העולמיים (World Marathon Majors) המורכב מששת המרתונים שנחשבים ליוקרתיים בעולם ובהם: טוקיו, בוסטון, לונדון, ברלין, ניו יורק וכמובן גם שיקגו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג