בעקבות תיקון בניקוד: ZONE 3 זכתה בגביע הקבוצתי בצ'אלנג' ישראמן 2024

הקרב הצמוד בין ZONE3 ל-SOLOS TRIHARD הוכרע לבסוף לטובת הקבוצה של ליאור זך מאור, בפער קטן, לאחר תיקון במצבת הנקודות הכוללת של שתי הקבוצות. גולדן טרי במקום השלישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ZONE3 בצ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: טלי שיינברג ZONE3

דרמה כזאת גם ותיקי הענף לא זוכרים. פרט לקרב המרתק על המסלול עצמו, הקרב על הגביע הקבוצתי בצ'אלנג' ישראמן 2024 היה השנה צמוד מאי פעם. קבוצת Solos Trihard וקבוצת ZONE3 היו שתיהן בפיסגה, קרובות מאוד זו לזו, ולפרקים אף היה ביניהן שוויון מוחלט בנקודות.

לכתבות נוספות בנושא:
חדש: "היכל הברזל" – כל מסיימי המרחק המלא בישראמן לדורותיו
הישענו לאחור וצפו: הסרטון הרשמי של צ'אלנג' ישראמן 2024
צפו: הצעת נישואין על המסלול בצ'אלנג' ישראמן

מחישוב הניקוד בסיום התחרות, עלה תחילה שקבוצת טרייהארד היא המנצחת, בפער מזערי בסדרי הגודל של התחרות, של 23 נקודות מזון3. אלא שלאחר חישוב נוסף, הסתבר כי חלה טעות בחישוב הניקוד, כזו שבימים כתיקונם לא משפיעה כהוא זה, אך השנה, יצרה מהפך של ממש לטובת הקבוצה של ליאור זך מאור.

ZONE3 בצ'אלנג' ישראמן | צילום: צלמי שוונג

לאחר החישוב הנוסף, התברר כי ZONE3 היא למעשה המנצחת, בפער קטן של 30 נקודות מסגניתה Solos Trihard. שתי הקבוצות ראויות למחמאות על שלל הישגים נהדרים בתחרות, וביצועים מרשימים של הספורטאים והספורטאיות. את פירוט שיטת הניקוד ניתן לראות באתר צ'אלנג' ישראמן.

בשאר המקומות בטבלת הניקוד לא חל שינוי, כאשר קבוצת גולדן טרי, שהייתה הקבוצה הגדולה ביותר מבחינת מספר המשתתפים, סיימה במקום השלישי מבין קבוצות הטריאתלון, ואילו קבוצת 4Fitness נותרה במקום הרביעי.

עדיין לא נרשמתם לצ'אלנג' ישראמן 2025? ההרשמה כעת פתוחה הן למקצי היחידים והן למקצי השלשות. לחצו כאן לפרטים נוספים ולהרשמה.

ZONE3 בצ'אלנג' ישראמן | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג