בלעדי בשוונג || הטריאתלט שחר שגיב: "אני אהיה במשחקים האולימפיים של טוקיו בשנה הבאה"

ראיון אישי ובלעדי עם הטריאתלט הישראלי הבכיר שחר שגיב, שסיים הלילה במקום ה-13 בתחרות המבחן שהתקיימה הלילה בטוקיו: "אני מרגיש טוב וזה נותן לי ביטחון"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"השחייה לא היתה לי קלה בעיקר לקראת הבויות (מצופים, מ.ל), אבל הצלחתי קצת לצמצם בסיבוב השני", סיפר שגיב בשיחת טלפון מטוקיו, "עשיתי חילוף מהיר ותחילת רכיבה טובה וישר נכנסנו למצב רדיפה. לאחר שכבר הגעתי לפלוטון הראשון, דאגתי להיות מקדימה כמה שיותר. ראיתי את ההתרסקויות שאירעו במהלך הרכיבה וגם איך בכל הקפה עוד רוכבים נשרו מהפלוטון, אבל הרגשתי חזק וממוקד. ירדתי לריצה ובהתחלה הרגשתי טוב והייתי בקבוצה של בנס בישאק. לאחר שהרגשתי התכווצויות בהמסטרינג ברגל שמאל קצת הרגעתי את הקצב ולאחר ההקפה השנייה הרגשתי טוב יותר ושוב חשתי שאני בקצב שלי. ההקפה האחרונה היתה קרב חפירות ובסוף הצלחתי לשפר מיקום. אני מרוצה מההופעה שלי ונהניתי היום בתחרות, בעיקר מהמסלול רכיבה שהוא טכני ומאוד מתאים לי. אני מרגיש טוב וזה נותן לי ביטחון לדעת שכאשר אני אגיע לפה במשחקים האולימפיים אני אגיע עם ניסיון חיובי".

צ פ ו | שחר שגיב בפלוטון [צילום: דוד רזניק]



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • או ש או ש הגיב:

    האמת, עוקב אחריו ומוריד את הכובע.
    בפני שני האחים. נראה שהם קורצו מחומר אחר.
    התיאתלט הבכיר הקודם שלנו היה "רך" ולא אחת בבמות הגדולות הוא קרס. המון סיפורים ומעשיות על תקלות, ו – DNFים ובעיות פסיכולוגיות וכו' וסיפור הזוי בפארק אבל בסוף הגיע לאולימפיאדה מאיסוף נקודות בתחרויות שוליות ומשהות של שנים בחול. כנראה שיש כמה דרכים להגיע לאותה מטרה.
    שגיב , כבר במספר תחרויות ברמות הכי גבוהות שיש פשוט נותן עבודה ומביא תוצאות, שאפו גדול. מאחל לו ולנו המון הצלחה בספורט הזה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג