בלוג חי || דיווחים יומיים מאליפות אירופה בשחייה ~ היום השני

סיקור יומי עם עדכונים בזמן אמת היישר מאליפות אירופה בשחייה וגם מה קרה במוקדמות הבוקר ומה צפוי היום בערב - היכנסו להתעדכן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Web

 

דיווחים חדשים מפורסמים בתחילת כתבה

הגמרים וחצאי הגמרים  של יום חמישי בערב

4X50 מעורב גברים-נשים: במקום הראשון נבחרת איטליה 1:38.33 דק' וזהו שיא אליפות חדש; במקום השני רוסיה 1:38.36 דק'; במקום השלישי בלרוס בזמן של 1:39.03 דק'

50 מ' פרפר נשים: במקום הראשון הגיעה שרה שיוסטרום משוודיה בזמן של 24.58 שנ' וזהו שיא אליפות חדש; במקום השני הגיעה ג'נט אוטסן מדנמרק 25.04 שנ'; במקום השלישי הגיעה סילבייה די-פייטרו מאיטליה בזמן של 25.26 שנ'

800מ' חפשי נשים: במקום הראשון ג'סמין קרלין מבריטניה 8:11.01 דק'; במקום השני בולגרקה קפש מהונגריה בזמן של 8:11.43 דק'; במקום השלישי שרון רואנדל מהולנד בזמן של 8:15.84 דק'

100 מ' פרפר גברים: מקום ראשון לזלו צ'ה 49.33 שנ'; במקום השני מטאו ריבולטה מאיטליה 49.70 שנ'; במקום השלישי ניקיטה קונובלוב מרוסיה בזמן של 50.28 שנ'

100 מ' גב נשים: מקום ראשון קטינקה הוסזו עם שיא אליפות חדש 55.42 שנ'; במקום השני הגיעה אליסיה צ'ורז מפולין בזמן של 57.19 שנ'; במקום השלישי הגיעה אייגלו אוסק גוסטפדוטיר מאיסלנד בזמן של 57.42 שנ'

גל נבו הגיע במקום השלישי ב-400 מ' מעורב גברים בזמן של 4:04.68 דק'

תוצאות ה-400 מ' מעורב גברים: במקום הראשון דויד ורסטו מהונגריה 4:02.43 דק'; במקום השני רוברטו פאבוני מבריטניה 4:02.69 דק'; מקום שלישי גל נבו הישראלי 4:04.68 דק'

7

דגל ישראל הונף לכבוד הגעתו של גל נבו למקום השלישי ב-400 מ' מעורב | צילום: ארן הרשלג

6

הפודיום של גל נבו | צילום: ארן הרשלג

9

מחויך ומרוגש לאחר הענקת המדליה | צילום: ארן הרשלג

8

עם חבריו לפודיום לאחר הענקת המדליה. גל נבו (משמאל) | צילום: ארן הרשלג

שיא ישראלי בחצי גמר ה-100 גמר חופשי לנשים: אנדראה מורז 52.88 שנ' ועלייה לגמר מהמקום השביעי

200 מ' חתירה גברים – ראשון פול בידרמן 1:42.68 שנ'; שני פיטר טימרס 1:42.85 שנ' מבלגיה; ושניים שהגיעו באותו הזמן גלן סורגלוס מבלגיה וויאצ'סלב אנדרוסנקו מרוסיה בזמן של 1:43.55 שנ'

גמר 200 חזה גברים – ראשון מרקו קוך מגרמניה 2:00.53 שנ'; שני דניאל גיורטה מהונגריה 2:01.99 שנ'; שלישי אנדרו וויליס מבריטניה 2:02.76 שנ'

חצי גמר  -50 מ' פרפר נשים: עלו ראשונות לגמר שרה שיוסטרום משוודיה – 25.06 שנ'; שנייה דייפטרו האיטלקיה 25.22 שנ' ושלישית ג'נט אוטסן ההולנדית 25.25 שנ'

3

200 מ' חתירה גברים | צילום: ארן הרשלג

2

מקצה 50 מ' פרפר נשים | צילום: ארן הרשלג

1

מוקדמות היום השני באליפות אירופה

דיווחים חדשים מפורסמים בתחילת כתבה

לכל הכתבות מאליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות

כככ

בוקר מוקדמות שני באליפות אירופה, ארבעה ישראלים עלו לחצאי הגמר ועוד שתי העפלות ישראליות לגמר

בוקר שני של מוקדמות סיפק עוד שיא אליפות של קטינקה הוסזו, שיא ישראלי של טום קרמר ב-200 מ' חופשי ושיא ישראלי של גיל קיזלר ב-1,500 מ' חופשי. גל נבו עלה ישירות לגמר ה-400 מ' מעורב אישי.

200 מ' חופשי גברים – שיא ישראלי חדש של תום קרמר (1:45.30 דק') לא הספיק כדי להעפיל לגמר. הבלגים סורגלוס וטימרס עלול 1-2 לגמר (אחרי קרב צמוד בין ארבעת הבלגים, על שני הכרטיסים שניתנים לכל מדינה לגמר). שיאן העולם הגרמני פול בידרמן עלה שלישי.

אליפות אירופה בשחייה 2015 צילום: ניר עמוס

בוקר שני של מוקדמות | צליום: ניר עמוס

50 מ' פרפר נשים – ג'נט אוטסן הדנית עלתה ראשונה לחצי הגמר ושרה שיוסטרום השבדית עלתה שנייה. קרן זיבנר היתה המהירה מבין הישראלית עם 27.06 שניות, שלא הספיקו כדי להעפיל לחצי הגמר.

200 מ' חזה גברים – אלוף העולם מרקו קוך מגרמניה עלה ראשון מהמוקדמות. האלוף האולימפי דניאל גיורטה עלה שביעי לגמר, וייאלץ להתמודד על הניצחון ממסלול חיצוני הערב.

100 מ' חופשי לנשים – רנומי קרומווידיויו טסה במוקדמות עם 51.80 שניות ועלתה ראשונה לחצי הגמר. שנייה עלתה שרה שיוסטרום השבדית. אנדריאה מורז הישראלית עלתה גם היא לחצי הגמר (בזמן של 53.59 שניות), וכך גם האיטלקיה פדריקה פלגריני וההונגרייה קטינקה הוסזו עלו לחצי הגמר. תוצאה מצוינת של 54.98 שניות לא הספיקה לקרן זיבנר להעפיל לחצי הגמר.

100 מ' גב לגברים – גיא ברנע שחה טוב, מהר והעפיל שלישי לחצי הגמר. דוד גמבורג הקדים את יונתן קופלב במאית שנייה בודדה, ולקח את הכרטיס הישראלי השני לחצי הגמר. קופלב נותר בחוץ. טומרקין, אחרי ערב מתיש אתמול, לא התייצב הבוקר למוקדמות ה-100 מ' גב.

100 מ' מעורב אישי לנשים – קטינקה הוסזו שברה את שיא האליפות עם 57.52 שניות. עמית עברי עלתה שלישית מהמוקדמות לחצי הגמר עם 59.49 שניות.

400 מ' מעורב אישי גברים – גל נבו נתן עבודה הבוקר ועלה חמישי לגמר ה-400 מ' מעורב אישי לגברים שיתקיים הערב.

4 כפול 50 מ' מעורב גברים-נשים – מסיבה שעדיין לא ברורה, הרביעייה הבריטית לא התייצבה הבוקר לזינוק. מדובר באכזבה אמיתית כי זו הרביעייה המחזיקה את שיא העולם בבריכות ארוכות. הרביעייה הרוסית העפילה ראשונה לגמר, והרביעייה הישראלית (גיא ברנע, יהב שחף, עמית עברי ואנדריאה מורז) עלתה לגמר מהמקום השישי בתוצאה של 1:41.33 דק'.

1,500 מ' חופשי לגברים – כשהגיע לישראל, טען אלוף העולם גרגוריו פאלטריניירי שהוא בשיא עומס אימונים, שוחה בתקופה הזאת 18-20 ק"מ ביום, ולא מצפה לתוצאה קרובה ל-14:16 דק' שקבע בשנה שעברה באליפות העולם. כן מצפה או לא מצפה, פאלטריניירי התפוצץ במוקדמות עם תוצאת השנה בעולם: 14:21.5 דק'. 10 שניות בלבד משיא העולם הוותיק של גרנט האקט. האחרון שעלה לגמר היה פאל יונסן מאיי פארו עם 14:44 דק'. גיל קיזלר קבע שיא ישראלי חדש של 14:57 דק' והמשיך את ההתקדמות המצוינת שלו (אך היה מרוחק 13 שניות מהגמר). זהו שיא ישראלי שני של קיזלר בתוך יומיים (אחרי ה-400 מ' חופשי) והשיא הישראלי התשיעי שהושג ביום וחצי הראשונים של האליפות. מארק חינאווי שיפר את השיא האישי שלו וקבע 15:04 דק'. גיא מוסקוביץ' סיים ב-15:10 דק' עם עוד שיא אישי מצוין. שחייני גמר ה-1,500 מ' חופשי יצאו ליום מנוחה. הגמר יתקיים מחר בערב (יום שישי).

מה צפוי בערב השני של התחרות – יום חמישי, 3 בדצמבר 2015 (שמונה משחי גמר)

200 מ' חופשי גברים באחד המשחים הצמודים והמרתקים בתחרות, נראה את שיאן העולם פול בידרמן הגרמני מנסה להקדים את אלכסנדר קרסניק הרוסי, פטר ברנק ההונגרי, פיליפו מאניני האיטלקי, רובי רנוויק הבריטי ורביעייה מצוינת של בלגים, שאפילו רק בין ארבעתם (ארבעת הבלגים) יתנהל מאבק על שני הכרטיסים לגמר.

ישראלים: לירן קונובלוב, עידו הבר ותום קרמר הישראלים יתאמצו לשבור שיאים אישיים במוקדמות, אך יתקשו להעפיל לגמר.

לאזלו צ'ה שחיין הונגרי

גם הוא יהיה שם. לאזלו צ'ה | צילום: CHAN FAN

עוד משהו: קריאת כיוון נוספת מאוסטרליה הגיעה ביום שישי האחרון. קמרון מאקווי קבע 1:40.8 דקה כשניצח מקצה זה באליפות הבריכות הקצרות בסידני.

200 מ' חזה גברים דניאל גיורטה ההונגרי הוא אלוף ושיאן העולם בבריכות קצרות וגם האלוף האולימפי בבריכות ארוכות. אלוף העולם בבריכות ארוכות הוא מרקו קוך הגרמני. שני שחייני ה-200 מ' חזה הטובים בעולם יבעטו ראש בראש לזהב, אבל גם לרוסים אולג קוסטין הרוסי והצעיר המוכשר בן ה-18, אנטון צ'ופקוב, עשוי להיות מה לומר.

ישראלים: ארבעה יזנקו בבוקר למוקדמות, אך הגעה לגמר תהיה הישג נדיר – איליה גלדישב בן ה-18, אמרי גניאל, רונן פאור ואיתן יודשקין.

400 מ' מעורב אישי גברים – דוד וראזסטו ההונגרי הוא אלוף אירופה, סגן אלוף העולם (מדליסט הארד באליפות העולם בבריכות קצרות), והמועמד הטבעי לניצחון. גל נבו הישראלי עשוי למצוא את עצמו בקרב קשה וצפוף על המדליות עם רוברטו פאבוני הבריטי, דמיטרי גורבונוב הרוסי, פדריקו טוריני האיטלקי, ועוד.

עוד ישראלי: איתי גורביץ' יזדקק למשחה אדיר כדי להעפיל לגמר, אבל זה אפשרי.

עוד משהו: שוב קריאת כיוון שמגיעה ביום שבת האחרון מאוסטרליה כשטומי פרייזר-הולמס מנצח משחה זה בתוצאה נפלאה של 3:57.91 דקות.

100 מ' גב נשים קטינקה הוסזו במשחה השני של באליפות. היא שיאנית ואלופת העולם בבריכות קצרות ב-100 מ' גב והיא עדיין צפויה להיות טרייה ביום האליפות השני. קשה לראות מי תוכל לה.

ישראליות: מיכל ליברמן, שחר מנחם, אנה וולצ'קוב ואור תמיר הישראליות ישחו חזק בבוקר, וינסו להעפיל לחצי הגמר, אבל עלייה לגמר תהיה הפתעה לטובה.

עוד משהו: ביום שישי האחרון באוסטרליה, אלופת העולם בבריכות ארוכות, אמילי סיבום, התקרבה מאד לשיא העולם של הוסזו וקבעה 55.46 שניות. אפשר להתערב שגברת הברזל ההונגרייה לא פספסה את סימן הדרך הזה.

100 מ' פרפר גברים סגן אלוף העולם בבריכות ארוכות, לאזלו צ'ה האגדי, ינסה להתקדם צעד קדימה בבריכות הקצרות. משלחת מהירה שכוללת את יאוהן טסורקין הבלרוסי, ניקיטה קונובלוב הרוסי, מטאו ריבולטה האיטלקי, אלכסנדר סדובניקוב הרוסי וקונרד צ'רניאק הפולני ינסו לעמוד בדרכו.

ישראלים: גיא ברנע, יונתן בטשא ותום קרמר הישראלים, במשחה הפחות חזק של שלושתם, יידרשו להישג מיוחד כדי להעפיל לגמר.

800 מ' חופשי נשים ג'זמין (ג'ז) קרלין הבריטית ושרון ואן רואנדל ההולדנית צפויות להתמודד על הזהב. בולגרקה קאפאס ההונגרייה תנסה להתברג בין המדליסטיות. שלוש איטלקיות עשויות להוסיף תבלין למקצה המהיר.

ישראלית: נקווה לראות את רוני בווה מקצצת במוקדמות שניות רבות משיאה האישי.

ג'נט אוטסן שחיינית דנית

יהיה מעניין ב-50 פרפר. ג'נט אוטסן | צילום: CHAN FAN

50 מ' פרפר נשים – עוד משחה בו השחייניות המובילות בעולם תתייצבנה על אדני הזינוק בגמר. שרה שיוסטרום השבדית היא המהירה בעולם במשחה זה, אבל עדיין רחוקה שתי עשיריות שנייה משיא העולם שקבעה בת ארצה תרז אלסהאמר לפני 6 שנים בעידן החליפות האסורות. ג'נט אוטסן הדנית חזקה ומהירה וביום טוב יכולה להקדים את שיוסטרום. אינגה דקר ההולנדית, פראן הלסאל ומארי שיבון אוקונור הבריטיות וגם אלכסנדרה אורבנצ'יק הפולנייה, צפויות להתמודד על המדליה הפחות יוקרתית בספרינט מרתק.

ישראלית: קרן זיבנר מישראל תנסה להעפיל למשחה חצי הגמר, במקצה שקצת קצר בשבילה.

4 כפול 50 מ' מעורב גברים-נשים – רביעיית שיאני העולם הבריטית בבריכות ארוכות (כריס ווקר הבורן – גב; אדם פיטי – חזה; שיבון מארי או'קונור – פרפר; ופראן הלסאל – חתירה) תנסה ואולי גם תצליח, לשבור את שיא העולם בבריכות קצרות של הרביעייה האמריקאית מ-2013. ישראל תנסה לעלות לגמר. רוסיה, איטליה, הולנד והונגריה ינסו להתמודד על מדליות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג