"בחמישי מנגנים בכיכר, בשבת רצים בנמל. עד שאביתר יחזור"

הריצה למען השבת החטופים תצא גם בשבת הקרובה ב-7:00 מהמגדלור בנמל תל אביב. עילי דוד, אחיו של אביתר החטוף, משתף: "אווירה חמה, אוהבת, מחבקת, עם המון אנרגיות לאביתר שלנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משפחתו של אביתר דוד מובילה את הריצה | צילום: גיא דר

בכל יום חמישי בערב, מתכנסת משפחתו של אביתר דוד יחד עם חבריו בכיכר החטופים בתל אביב לג'אם מיוחד. כבר 111 ימים שאביתר נמצא בשבי חמאס, לאחר שנחטף מפסטיבל המוזיקה NOVA. אביתר אהב מוזיקה מאוד והיה מוזיקאי בעצמו, ומכאן נולד ערב המוזיקה הקבוע, הג'אם סשן, בכל חמישי.

לכתבות נוספות בנושא:
"אנחנו חזקים", כתבה משפחתו של החטוף אביתר דוד, וקהילת הריצה התגייסה למענם
מניו יורק ועד מלבורן: צפו במפגני הריצה והרכיבה מכל העולם למען החטופים
136 רוכבים למען 136 חטופים: אירוע מרגש במיוחד בוולודרום בת"א

"כך נראה סוף השבוע שלנו", משתף עילי דוד, אחיו של אביתר: "אחרי ישיבה במאהל ברחוב עזה… ולפני קיסריה בשישי, מתכנסים בחמישי בערב בכיכר. משפחה, מבקרים קבועים וגם מזדמנים, חברים והמון נגנים מוכשרים. הערב האחרון נפתח עם סי היימן המדהימה, עם המלווה שלה אלעד, ונמשך עם זמרים מהקהל… אווירה חמה, אוהבת, מחבקת, עם המון אנרגיות לאביתר שלנו, בתקווה גדולה שאת הג'אם הבא נעשה איתו… ככה בכל חמישי בערב".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shvoong.co.il (@shvoong)

המשפחה ואביתר מחוברים מאוד גם לריצה, ומכאן נולד החיבור שלהם לריצות המשותפות בתל אביב שהתחדשו להן בשבועות האחרונים. עילי מספר: "בשבת, בשבע בבוקר, שוב נפגשים. משבת לשבת יותר ויותר אנשים, ליד המגדלור ברידינג ומשם יוצאים לריצה, עם הרבה אנרגיות טובות רצים לעבר היעד… השבתו של אביתר שלנו… מחכים לכם, בחמישי בערב ושבת בבוקר, בואו וכמה שיותר".

את הכוח שמקבלות המשפחות מהציבור אי אפשר למדוד או לכמת, אך אין ספק שזה מחזק אותן מאוד בימים הקשים האלה. העובדה שהן לא קוראות לבד להשבתם של יקיריהן, אלא יחד עם עוד מאות ואף אלפי אנשים, היא עוצמתית מאין כמוה. כך גם בריצות המשותפות בנמל. מתכנסים יחד, מחבקים, שרים "התקווה" ויוצאים לדרך. כל אחד כפי יכולתו, אך כולם יחד למען אותה מטרה.

הריצה למען החטופים | צילום: גיא דר

לפי תחזית מזג האוויר צפוי להיות קריר ביום שבת בבוקר (כ-13 מעלות צלסיוס), אך הגשמים צפויים להתמתן מעט. בכל מקרה, משפחות החטופים וקהילת הריצה יהיו שם בכל מזג אוויר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג