בחודש הבא: מרוץ לילה לבן למען ילדים עם צרכים מיוחדים בגליל

ב-12 באוקטובר יתקיים המרוץ שכל ההכנסות בו יועברו למוסדות חינוך לילדים עם צרכים מיוחדים. מארגן המרוץ, דן אלתרמן: "בזכות המרוץ מגייסים סכומים שמאפשרים מדי שנה רכישה של ציוד שיקומי לקידום הילדים המופלאים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מסייעים לילדים עם צרכים מיוחדים. צילום: דן אלתרמן

בעוד שלושה שבועות יתקיים אחד מארועי הספורט המרגשים בישראל – מירוץ הלילה הלבן להעלאת המודעות ומתן זכויות שוויוני לילדים עם צרכים מיוחדים. האירוע, שיתקיים ב-12 באוקטובר באזור קריית שמונה, יכלול שלושה מקצי ריצה/הליכה בשטח, למרחקים של קילומטר, חמישה קילומטר ותשעה קילומטר.

ההכנסות מהאירוע יועברו כתרומה לבית ספר "שחפים" בקיבוץ עמיר, בו לומדים ילדים בעלי פיגור ונכויות פיזיות קשות מכל צפון הארץ; למעון יום שיקומי "בית דינה" בקריית שמונה, שפועל כבר 25 שנה ומספק מסגרת טיפולית עבור ילדים עד גיל 3 שהם על הרצף האוטיסטי, או סובלים מתסמונת דאון, שיתוק מוחין, תסמונות גנטיות ועיכוב התפתחותי משמעותי. ולגן דוכיפת, בו מתחנכים ילדים בני 3-6 עם שיתוק מוחין מורכב, מחלות גנטיות נדירות, תסמונת דאון וצרכים מיוחדים נוספים.

"אני מביט בקהילה האדירה שיש כאן, שמגיעה בעקביות ועוטפת את השונה, תורמת ומקדמת בזכות אירוע זה, מפעלי חיים שונים", אומר דן אלרתמן, שמארגן ומפיק את המרוץ בהתנדבות יחד עם בת זוגו יהל, כבר עשר שנים. "הקהילה פותחת את הלב ומגייסת סכומים לא מבוטלים עבור המוסדות השונים, סכומים שמאפשרים מדי שנה רכישה של ציוד שיקומי ושימוש בתרומות לקידום הילדים המופלאים, הלכה למעשה".

לבני הזוג ילד בן 4 עם צרכים מיוחדים מאוד. "מיום היוולדו הפך האירוע המקודש הזה להיות עבורינו משמעותי וקרוב הרבה יותר, אירוע שפונה לילדים קסומים ומדהימים ממש כמו לביא אלחנן שלנו", אומר אלתרמן.

להרשמה למרוץ: https://www.4sport-live.com/registration/preHome2?event=3676&lan=H



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג