בגובה העיניים: הדור החדש של עדשות המשקפיים לספורטאים

חדות ראייה, הפחתת סינוורים, נוחות ועמידות לאורך זמן: אלו התכונות הבסיסיות שצריך לדרוש מעדשות משקפי השמש שלכם שאותן אתם מרכיבים יום ביומו. אבל יש סוגים שונים של עדשות שמציעים התאמה אישית לכל אדם, כשהפתרון הוא להתחיל לקרוא את הכתבה הבאה ולהתוודע לאפשרויות הרבות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מה צריך לדעת כשקונים משקפיים? | צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

החיים של ספורטאי חובבן או מקצוען זקוקים לתחזוקה קבועה, סיזיפית ויומיומית: בין אם מדובר במזון שהוא צורך, בציוד שאיתו הוא מתאמן או בשעות השינה החיוניות כל כך. כשהרמה כה גבוהה נדרשת גם תחלופה קבועה של הנעליים, של האופניים או של כל פריט אחר בסט הספורטיבי הקבוע.

בתוך כל הלחץ שתוכניות האימונים השונות יכולות להביא עמן חברת Rudy Project, מנסה להכניס קצת שקט לריצה או לרכיבה, בדמות עדשות המשקפיים הייחודיות לה שמציעות מעל הכל נוחות ויציבות לאורך שנים ארוכות.

אחד המדדים לצרכנות נבונה, בדגש על עולם ספורט הסבולת, הוא נושא אורך החיים של מוצר ועד כמה הוא רב תכליתי ויכול לשמש אותנו גם שנים קדימה במגוון דרכים. אורך החיים של משקפי רודי פרוג'קט ארוכים, בזכות האפשרות להחליף את העדשות במידה ונשרטו או לרכוש סט נוסף לשימושים שונים. החברה תמיד צעד אחד קדימה בפיתוח כשהמחשבה על צרכי המשתמשים היא בראש סדר העדיפויות, כשהפיתוח הטכנולוגי המתקדם ביותר בתחום הראייה הוא עדשות ®impactx, עדשות הדגל של החברה.

עדשות (®impactx, עדשות הדגל של החברה | צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

הדור החדש של העדשות

מדובר בדור החדש של העדשות ובפתרון המתקדם ביותר בתחום ההגנה על העיניים, בזכות עמידות נגד שברים וסדקים הכוללת אחריות על שבר, איכות אופטית טובה המאפשרת ראייה חדה וצלולה, עמידות גבוהה יותר בפני שריטות לעומת עדשות העשויות חומרים אחרים, קלילות וטכנולוגיה שלא מתפשרת גם על גמישות העדשות.

עדשות ®impactx פותחו באופן בלעדי עבור רודי פרוג'קט בטכנולוגיה שהופכת אותן לבלתי שבירות, בזכות היכולת לספוג זעזועים בצורה טובה יותר וכך למזער את הנזק עבורן ועבור המשתמש. הן יוצרו מחומר שפותח לראשונה לשימושים צבאיים ולשהייה בחלל, כדי לספק הגנה מרבית וקלילות בסביבה משתנה.

העדשות עמידות יותר לחומרים כימיים ולטמפרטורות קיצוניות, ובשונה מעדשות פוטוכרומיות אחרות הן מתכהות גם בחשיפה לקרני UV וגם לאור ומתכהות חלקית מאחורי שמשות הרכב. לעדשות טווח התכהות רחב ואיכות אופטית גבוהה לראייה חדה וצלולה.

במידה ולא מצאתם את מה שחיפשתם בעדשות אלו, אז בחברת רודי פרוג'קט למעלה מ-30 סוגים של עדשות שיכולות להתאים לכל אחד על פי צרכיו. כמו סדרת העדשות המקוטבות (פולורייזד) Polar 3FX HDR שמעניקה למשתמשים בה חדות ראייה, הפחתת השתקפויות וסינוורים מקרני השמש החוזרות אלינו מאובייקטים שונים ונוחות אופטימלית בשימוש לאורך זמן.

העדשות קיימות במספר גוונים ומציעות בהירות, חדות בפרטים הקטנים והפחתה ניכרת באי נוחות הנובעת מעייפות העיניים. עדשות אלו מומלצות במיוחד למי שעבר ניתוח לתיקון ראייה, לסובלים מרגישות יתר לאור ולמרבים בנהיגה.

עדשות המשקפיים הייחודיות מתאימות לכל סוגי הספורט | צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

הגנה כפולה

סוג נוסף של עדשות אותו מציעה רודי פרוג'קט ללקוחותיה, הוא ה-RP Optics. מדובר בעדשות עשויות פוליקרבונט בגוונים שונים וברמות כהות שונות לסוגי ספורט מגוונים ותנאי מזג אוויר משתנים. החומר הפלסטי הקשיח ממנו עשויות העדשות מעניק חוזק לעדשה והגנה על העיניים, לצד ליטוש ברמת הגימור הגבוהה ביותר. סדרת עדשות אלו מציעה מבחר רחב של צבעים עם או בלי ציפוי מראה.

העדשות מספקות הגנה כפולה: גם מפני קרינת השמש וגם מפני פגיעה פיזית בעיניים. בנוסף כל עדשה מיועדת לשימוש שונה, כשההתאמה נעשית בצורה אישית ובהתאם לצרכים של כל אדם בנפרד.

בסדרה המקצועית של החברה, משקפי ה-Performance, העדשות ניתנות להחלפה בצורה קלה ומהירה בזכות טכנולוגיית QUICK CHANGE הייחודית לרודי פרוג'קט.

אז אם תנאי התאורה במקום שבו אתם מתאמנים משתנים, או שאולי תנאי השטח, אם אתם הולכים לקראת שינויים במזג האוויר בתקופת האימונים הקרובה או שהעדשות שלכם נשרטו כל אלו הן סיבות לבוא ולהחליף לסט חדש. גם גיוון ובחירה בצבע חדש הן סיבות טובות להחלפה, כשמעל הכל חשוב לבדוק את העובדה הבאה: עד כמה העדשות יכולות להחזיק לאורך זמן והאם יש חלקי חילוף זמינים. במידה ועניתם תשובות חיוביות על שתי שאלות, אתם כבר בחצי הדרך לבחירה הנכונה עבורכם.




תוכן שיווקי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג