אף פעם לא מאוחר: ג'וליה הוקינס האמריקאית החלה לרוץ בגיל 100

אנחנו כל הזמן אומרים את זה וזה כנראה עובד, ג'וליה הוקינס גילתה את הרכיבה בגיל 81 אבל חיפשה ריגוש נוסף, ובגיל 100 היא תתחרה במקצי 50 ו-100 מטרים ב"אולימפיאדת הוותיקים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מסתבר שלא רק שאף פעם לא מאוחר להתחיל לעסוק בספורט, גם אף פעם לא מאוחר להתפרסם. שני הדברים האלה קרו לג'וליה הוקינס בת ה-101 מלואיזיאנה שבארצות הברית. היא כיכבה בכתבת מגזין ב"ספורט אילוסטרייטד" כמו גם באתר RUNNERS WORLD ובתכניות טלוויזיה שונות בעיקר בגלל שבגילה היא עדיין רצה ורוכבת, ועוד יותר כי פרק הריצה התחיל אצלה רק לפני שנה, כשהיתה בת 100.

עוד כתבות בנושא
ארבעת מצבי הכושר המומלצים בגיל השלישי
אגדת הריצה אד וויטלוק מת בגיל 86 
5 דברים שלא מספרים לכם על ריצה בגיל מבוגר 

הוקינס היא אמנם רוכבת "ותיקה". הכל יחסי, אבל היא רוכבת כבר 20 שנים, החל מגיל 81, והספיקה לנצח בתחרויות לבני גילה, כשהתחרות המועדפת עליה היא האליפות המקומית של לואיזיאנה לאזרחים ותיקים המכונה "אולימפיאדת הוותיקים". מאחר והוקינס גילתה שהעיסוק הזה מכניס הרבה עניין, וככל הנראה גם בריאות לחייה, היא החליטה שלא להסתפק באופניים ולעשות את מה שהיא יכולה. וכך, בגיל 100 החלה להתחרות בריצה, ובמשחקים הקרובים באלבאמה היא תתחרה בריצות ל-50 ו-100 מטרים, כמו גם ברכיבה ל-5 קילומטרים. אגב, שיאה האישי בריצה ל-50 מטרים הוא 19 שניות.

על הסיבות לבחירה שלה בריצה אמרה הוקינס: "בריצה זה רק אני והגוף שלי. אני פשוט עושה את מה שאני יכולה מבלי להיות תלויה בשום דבר. ידעתי שאני אוכל לרוץ כי אני רגילה לעבוד בגינה ולרוץ לתוך הבית כשהטלפון מצלצל. חשבתי שגם יהיה נחמד לרוץ למרחק של 100 מטרים כי את המספר הזה כבר עברתי בגיל". על ההכנות שלה למשחקים הבאים היא אמרה: "מעולם לא אימנו אותי. לקראת התחרות אני אתחיל לרוץ למרחקים האלה ואולי אבקש מחברים שרצים כמה עצות. החברים הקרובים שלי מבוגרים מדי כדי לעזור לי באימונים, אבל אני אמצא כמה צעירים יותר".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג