אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-23 ב-200 חופשי באליפות העולם

אחרי המקום החמישי בגמר 200 מעורב אישי, השחיינית הישראלית קבעה 1:59.27 דקות ולא עלתה לחצי הגמר. מקום 27 לדריה גולובטי באותו משחה. בר סולובייצ'יק סיים 26 ב-800 חופשי, פלוריאן וולברוק נותר במפתיע מחוץ לגמר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אליפות העולם בשחייה נמשכה הלילה (בין שני לשלישי) בפוקואוקה, יפן, עם שלושה זינוקים של שחייניות ושחייני נבחרת ישראל. ראשונות לעשות זאת היו דריה גולובטי ואנסטסיה גורבנקו במשחה ל-200 חופשי. גורבנקו, בבוקר שאחרי המקום החמישי בגמר ה-200 מעורב אישי, הייתה המהירה מבין השתיים עם 1:59.27 דקות ומקום 23 כללי, בעוד גולובטי קבעה 1:59.77 דקות וסיימה במקום ה-27.

לכתבות נוספות בנושא:
מקום חמישי לאנסטסיה גורבנקו בגמר אליפות העולם בשחייה
"ב-NBA הייתה קמה חקירה פדרלית על זה": האוסטרלים זועמים על השיפוט באליפות העולם
הסינים השתלטו על אליפות העולם בשחייה עם שתי מדליות זהב מרשימות

חצי הגמר נסגר על זמן של 1:58.23 דקות, כאשר המהירה ביותר שהעפילה הייתה מולי אוקלהאן האוסטרלית עם 1:55.68 דקות. גם סאמר מקינטוש הקנדית, אריארן טיטמוס האוסטרלית ושיבון הוהי מהונג קונג לא התקשו והבטיחו מקום בחצי הגמר, שייערך היום, כאשר הגמר מחר צפוי להיות מסקרן במיוחד.

דריה גולובטי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

במשחה ל-800 חופשי זינק השיאן הישראלי בר סולובייצ'יק, וקבע 7:59.65 דקות, 4 שניות משיאו הלאומי ומקום 26 כללי בתום המוקדמות. מי שהעפיל ראשון לגמר (אין חצי גמר במשחים הארוכים) היה סאם שורט עם 7:40.90 דקות, לפני אחמד חפנאווי. בהפתעה גדולה, פלוריאן וולברוק, האלוף האולימפי במים פתוחים וסגן אלוף העולם בבריכה, נותר מחוץ לגמר לאחר שסיים תשיעי במוקדמות, על חודן של 7 מאיות.

במוקדמות המשחה ל-50 חזה, האלוף מהמרחק הכפול הייאנג צ'ין הסיני המשיך להפגין דומיננטיות, כשהעפיל ראשון עם שיא אסייתי חדש, 26.34 שניות. ניקולו מרטינננגי עלה מהמקום השני, 3 עשיריות אחריו, אך קשה לראות מישהו שיוכל לעצור את הסיני בדרך לדאבל. במשחה ל-200 פרפר טומורו הונדה עלה ראשון עם 1:54.21 דקות. המדליסט האולימפי האיטלקי פדריקו בורדיסו וג'ונר צ'אן הסיני נותרו מחוץ לחצי הגמר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג