"אני מאמין שמי שרץ למען מטרה קהילתית, מצליח להפוך את הריצה לפעילות משמעותית"

לאחר 26 מרתונים ו-5 תחרויות איש ברזל קובי גטניו רוצה לעשות מהפכה ולגייס שני מיליון שקל עבור מטרות קהילתית - ואתם יכולים לעזור לו בזה!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קובי גטניו, 52, הוא מהנדס חשמל במקצועו, אבל הוא רבים מכירים אותו כמרתוניסט, איש ברזל ויזם פרויקטים קהילתיים. האג'נדה של גטניו היא שיש לו אמונה שלכל אחד ואחת יש משהו לתת למישהו על מנת להפוך את העולם למקום טוב יותר, אוהב יותר, בטוח יותר וצודק יותר.

מתי עשית את החיבור בין הספורט לתרומה עבור הקהילה?
"מאז המרתון הראשון שלי בטבריה 2009 ותחרות איש הברזל הראשונה שלי באילת 2010 הבנתי שהתחרויות הללו מעוררות השראה בקרב האנשים ולכן כדאי להצמיד להן מטרות קהילתיות ערכיות בדרך של גיוס כספים או העלאת מודעות לנושאים חשובים. אחרי 26 מרתונים, חמש תחרויות איש ברזל בארץ ובעולם וגיוס של למעלה ממיליון שקל עבור מטרות קהילתיות חשובות, ערכיות ומצילות חיים, החלטתי להקים את מועדון המיליון. את רוב זמני אני מקדיש לפעילות למען הקהילה. אני מאמין שכל רץ ורצת מרתון או כל מרחק הרצים למען מטרה קהילתית, מצליחים להפוך את הריצה לפעילות משמעותית שדרכה הם יכולים להעלות מודעות וגם לגייס תרומות עבור פרויקטים קהילתיים".

צילום: באדיבות קובי גטניו

מתוך האני מאמין הזה החליט גטניו להקים את מועדון המיליון, מועדון של 100 רצי מרתון/חצי מרתון, אשר ירוצו פעם בשנה ריצה קבוצתית בארץ או בחו"ל ויגייסו מיליון שקל עבור מטרה קהילתית אשר תבחר מראש על פי קריטריונים מוסכמים וכל רץ יגייס 10,000 שקל.

"הפעילות שלי בשנים האחרונות כללה גיוס תרומות עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, ילדים ונוער החולים במחלות מסכנות חיים, פצועי צה"ל, נוער בסיכון, נפגעות ונפגעי תקיפה מינית. בימים אלו אני מקים את מועדון המיליון אליו הצטרפו רצים ורצות רבים. בנוסף אני מעוניין לגייס חברות גדולות במשק שייתנו חסות למועדון במטרה אחת ברורה: על כל שקל שאנחנו נתרים, החברות הגדולות יתרמו שקל משלהן, במטרה אחת לגייס פעם בשנה שני מיליון שקל".

הפרויקט של גטניו קורם עור וגידים וכבר השנה הם ירוצו במרתון ירושלים ויגייסו את הסכום עבור בית השנטי ולעמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" המטפלת ומלווה חיילים הלומי קרב.

מוזמנים להצטרף לפרויקט המיליון של קובי גטניו וליצור איתו קשר – כאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג