אנטונינה רזניקוב שלישית באליפות העולם בדואתלון למרחק ארוך

אלופת הישראמן התחרתה בשוויץ באליפות שכללה 10 ק"מ ריצה, 150 ק"מ רכיבה ועוד 30 ק"מ ריצה במסלול קשה. בסיום היא כמעט והגיעה למקום השני
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אנטונינה רזניקוב, אשת הברזל הבכירה בישראל כיום, הוסיפה אתמול (ראשון) עוד הישג מרשים לרזומה שלה אחרי שסיימה במקום השלישי באליפות העולם בדואתלון למרחק ארוך שנערכה בשוויץ.

מקדישה את השנה לתחרויות שיותר מתאימות ליכולות שלה. אנטונינה רזניקוב | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות בנושא 
אנטונינה רזניקוב סיימה שישית באיירונמן ניס
גם איירונמן המבורג הפך השנה לדואתלון
מה צפוי באליפות אירופה עד גיל 23 בטריאתלון באילת?

אחרי שהשתתפה באוקטובר 2017 באליפות העולם של איירונמן בהוואי, רזניקוב החליטה להשתתף השנה כמקצוענית בתחרויות שיותר מתאימות ליכולות שלה, וזה אומר תחרויות למרחק איש ברזל עם רכיבות יותר מאתגרות, או תחרויות ארוכות שלא שוחים בהן. אחת כזו היתה אתמול בזופינגן שבשוויץ.

אליפות העולם בדואתלון למרחק ארוך הורכבה מריצה של 10 קילומטרים, אחריה רכיבה של 150 קילומטרים ולאחר מכן עוד ריצה ל-30 קילומטרים במסלול שכלל עליות קשות. רזניקוב סיפרה לאחר מכן שזה היה מסלול קשה יותר מתחרות איש ברזל טיפוסית, בעיקר בגלל מסלולי הריצה.

רזניקוב בת ה-36 פתחה מצוין את התחרות ואת 10 הקילומטרים הראשונים היא רצה בזמן של 37:56 דקות והגיעה לשטח ההחלפה כשהיא במקום החמישי. עוד בשלב הריצה היא איבדה את שתי המובילות השוויצריות, פטרה אגנשווילר ומלאני מאורר, שגם ברכיבה היו מהירות ממנה. מצד שני, הישראלית היתה עדיפה ברכיבה על כל מתחרה אחרת ואת 150 הקילומטרים היא סיימה ב-4 שעות, 28 דקות ו-8 שניות.

בהמשך היא נראתה מצוין גם בריצה ל-30 קילומטרים אותם סיימה בזמן של 2:15:24 שעות וכאן היא גם הצליחה לצמצם באופן משמעותי את הפערים ממאורר. בסופו של דבר היא היתה רחוקה ממנה בפחות משתי דקות בתוצאה הסופית. זמן הסיום של רזניקוב היה 7:24:20 שע' לעומת 7:22:42 שע' של מאורר, כאשר אגנשווילר הציגה רמה אחרת וניצחה בזמן של 7:00:39 שע'. המנצח בין הגברים היה גאל לה בלק הצרפתי שסיים בזמן של 6:07:50 שע'.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג