אנטונינה רזניקוב ואמיל שחקלדיאן בלטו במרוץ הלילה של אילת

שניים מכוכבי הישראמן רשמו ניצחונות על המסלול, כשרזניקוב הרשימה ב-10 ק"מ ואמיל ניצח ב-5 ק"מ. שלום אזולאי, שניצח את חצי המרתון בישראמן, רשם ניצחון נוסף, כשגם עדי גלבוע ניצחה במקצה ל-5 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אמיל שחקלדיאן מנצח במרוץ הלילה של אילת | צילום: בן דרור ספורט קריאיישן

רק שבועיים חלפו מאז תחרות צ'אלנג' ישראמן באילת, ושניים מהכוכבים הגדולים שלה חזרו אל המסלולים בעיר הדרומית כדי לרשום ניצחונות במרוץ הלילה של אילת, שהתקיים ביום חמישי. במרוץ השתתפו אלפי רצים ורצות, בהם גם מפוני מלחמת חרבות הברזל אשר העיר אימצה בחודשים האחרונים.

לכתבות נוספות בנושא:
אייל חן וליאורה בן שואב ניצחו במרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל
שבוע 20 ברצף: קהילת הריצה מתגייסת למען השבת החטופים
המסע מתחיל עכשיו: שישה רצים ישראלים עלו בהגרלה לספרטתלון

אנטונינה רזניקוב, ששברה את שיא המסלול וניצחה במרחק המלא בצ'אלנג' ישראמן, הראתה שוב כמה היא איכותית כאשר ניצחה במקצה ל-10 ק"מ לנשים עם זמן של 40:21 דקות, והייתה בעלת הזמן השלישי בטיבו גם מבין הגברים. שלום אזולאי, שניצח במקצה חצי המרתון בישראמן, רשם ניצחון נוסף כאשר חצה את קו הסיום בזמן של 38:12 דקות.

במקצה ל-5 ק"מ, שהוקדש להשבת החטופות והחטופים, ניצח מי שהדהים וסיים שני במקצה המלא בצ'אלנג' ישראמן האחרון, אמיל שחקלדיאן. האילתי הסתפק הפעם במקצה קצר יחסית, אותו ניצח בזמן של 18:18 דקות. מבין הנשים במקצה זה ניצחה עדי גלבוע עם זמן של 22:54 דקות.

פרט לשני מקצים אלו נערכו שני מקצים עממיים שהוקדשו לזכר הנופלים ולהשבת החטופים: מקצה של 2.2 ק"מ לזכר בני ובנות אילת, אשר נרצחו ב-7 באוקטובר ולזכר הנופלים בקרבות ההגנה על המדינה במהלך המלחמה, וכן מקצה ל-800 מטר.

אלי לנקרי עם אנטונינה רזניקוב | צילום: בן דרור ספורט קריאיישן

בין הרצים נתן היה למצוא גם מפקדים וחיילים מבסיסי האזור, חיל הים והאוגדה המרחבית. וכן תלמידי בתי ספר, אזרחים ותיקים, קבוצות ספורט כמו האילתים וקבוצת הטריאתלון טרי לייף, מגמת הספורט בתיכונים, עמותות וארגונים ביניהם ידידים, קבוצת "גמני רצה" ועוד.

במסלול הריצה פגשו המשתתפים הפתעות כמו מעבר אולטרא לייט והופעות מוזיקליות חיות, אבל גם עלייה לא פשוטה של 800 מטר (5 אחוז) במקצה התחרותי. אמנם לא טיפוס לנטפים, אך עדיין לא פשוט. את חווית המרוץ השלימה הופעה לאחר הסיום של זמרת השנה, נועה קירל.

מרוץ הלילה של אילת | צילום: בן דרור ספורט קריאיישן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג