אייל חן וליאורה בן שואב ניצחו במרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל

כ-2,000 רצות ורצים התייצבו על קו הזינוק למקצים השונים, בהם גם עשרות חיילי מגלן שהגיעו לרוץ יחד לזכר עומר ז"ל, וכן רצי עמותת תקוות. אמל חיחי וחגי כהן ניצחו במקצה ל-5 ק"מ. כל התוצאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כך נעבור את עונת המרוצים | צילום: צלמי שוונג

המועצה המקומית סביון לבשה חג הבוקר (שישי) כאשר כ-2,000 רצות ורצים זינקו בתנאי מזג אוויר נהדרים למרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר (ניניו) חי ז"ל. עומר היה לוחם מגלן בן הישוב שנפל בחאן יונס בזמן פעילות מבצעית לאיתור מנהרות במבצע "צוק איתן". אביו של עומר, אילן חי הזניק את המקצה הראשון במרוץ, ואחותו מאיה נשאה דברים מרגשים בטקס הסיום.

לכתבות נוספות בנושא:
שבוע 20 ברצף: קהילת הריצה מתגייסת למען השבת החטופים
מחקר: איך ניתן למנוע ולטפל בכאבי ברך קדמיים אצל רצים?
המסע מתחיל עכשיו: שישה רצים ישראלים עלו בהגרלה לספרטתלון

את המקצה הארוך, אותו הזניק ראש המועצה מוטי לנדאו, ניצח איל חן, שהקדים בשתי שניות בלבד את יניב קריספל. ברהנו יימאצ'ו סיים במקום השלישי, מעט לפני אדיר כהן. אצל הנשים ליאורה בן שואב הייתה זו שחצתה ראשונה את קו הסיום, לי ניניו סיימה שנייה ואנה דונן השלימה את תמונת הפודיום הכללי כשסיימה שלישית.

מרוץ סביון 2024 | צילום: טים נודלמן, צלמי שוונג

רגע לפני ההזנקה למקצה זה, הגיעו לקו הזינוק בריצה משותפת מרגשת במיוחד כ-90 רצים מיחידת מגלן, בה שירת עומר חי ז"ל, אשר רצו לזכרו ולמענו וזכו לתשואות רמות מהקהל.

במקצה הבינוני ל-5 ק"מ מי שניצחה מבין הנשים הייתה אמל חיחי עם 19:43 דקות, מירית גארט הגיעה 11 שניות אחריה וסיימה במקום השני ולילך טביביאן סיימה שלישית עם 21:35 דקות. אצל הגברים חגי כהן היה זה שניצח עם 16:36 דקות, לפני יוסף ליפטון שקבע 17:07 ואייזק קרמר שסיים שלישי עם 17:19.

המנצחים במרוץ סביון 2024 | צילום: טים נודלמן, צלמי שוונג

במקצה הקצר ל-2 ק"מ, בו השתתפו בעיקר רצות ורצים צעירים, כולל לא מעט טריאתלטיות וטריאתלטים צעירים, רונה שטיינמץ ניצחה מבין הבנות עם 8:37 דקות, יובל ברק סיימה שנייה עם 8:54 דקות ושירה סייג שלישית עם 9:26 דקות. אצל הבנים ניצח עמרי חדד עם 7:44 דקות, לפני מיכאל שלום עם 7:50 דקות ואיתם עזרי עם 8:20 דקות.

מי שלקח חלק בלתי נפרד במרוץ היו הרצים והרצות של עמותת "תקוות", עמותה שמשקמת פצועי צה"ל ונפגעי טרור דרך הספורט. לא מעט פצועי צה"ל הגיעו לקחת חלק במרוץ במקצים השונים, ובהם גם איתן חרמון, שנפצע במלחמת לבנון השנייה ומאז הפך לשיאן העולם לקטועי רגליים. איתן רץ את המקצה הארוך, ולאחר מכן אף הזניק את המקצה הקצר ל-2 ק"מ בשם העמותה, כשהוא אף מצטרף לבנו הצעיר בריצה במקצה זה.

המנצחות במרוץ סביון 2024 | צילום: טים נודלמן, צלמי שוונג

לצערנו, לאחר שהמסלול בסביון היה מוכן ונבדק על ידי הצוות מספר פעמים, ככל הנראה החליט אחד השוטרים על דעת עצמו להזיז מחסומים ובעקבות כך הרצים של מסלול ה-10 ק"מ עשו פניה לא נכונה שהובילה לקיצור המסלול בכמה מאות מטרים. יבוצע תחקיר מקיף ואנו נבדוק את הנושא לעומק ונוודא שלא יקרה שוב. מצטערים על עוגמת הנפש. כמו כן, אנחנו בקשר עם איגוד האתלטיקה לגבי הכרה בתוצאות המרוץ לפי המרחק שבוצע בפועל ונעדכן בהתאם.

לחצו כאן לתוצאות המלאות ולגלריות התמונות (יעלו במהלך סוף השבוע) באתר המרוץ

מרוץ סביון 2024 | צילום: טים נודלמן, צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג