שבוע 20 ברצף: קהילת הריצה מתגייסת למען השבת החטופים

מאות רצות ורצים צפויים להגיע גם השבת לנמל ת"א לריצה משותפת בקריאה להשבת החטופות והחטופים משבי חמאס. משפחתו של אביתר דוד: "מקווים שהרוח הגדולה שבריצה מגיעות עד אליך. לא נחים לרגע, עד שכולם בבית"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אלכס אברבוך בריצה בנמל למען החטופים | צילום: ענת קובי

יותר מחמישה חודשים עברו מאז השבת השחורה ב-7 באוקטובר ועדיין 134 חטופות וחטופים נמצאים בשבי החמאס. מהיום הראשון קהילת הריצה הישראלית חיבקה את משפחות החטופים ובשבת הקרובה תהיה השבת ה-20 ברציפות שייערכו הריצות המשותפות בתל אביב למען השבת החטופים.

מאות רצות ורצים צפויים להגיע בשעה 7:00 בבוקר ביום שבת למתחם המגדלור בנמל תל אביב. הרצים יוצאים יחד דרומה בריצה משותפת בקצב אחיד, במפגן עוצמתי במיוחד עם דגלי ישראל לתוך נמל תל אביב. לאחר מכן, כל אחד ממשיך בקצב ובמרחק לפי יכולתו.

הריצות בנמל למען החטופים | צילום: ענת קובי

מי שמובילים את הריצות כבר כמה שבועות הם בני משפחתו של אביתר דוד, בן ה-23 מכפר סבא. אביתר נחטף מהמסיבה ברעים יחד עם חברו גיא דלאל, כשחברים נוספים שלהם נרצחו באותה שבת. אביתר הוא מוזיקאי ומנגן על גיטרה, וזכורה במיוחד ההתגייסות של אמני ישראל למענו בשיר משותף.

"כבר 20 שבועות אנחנו רצים אליך, אביתר", כתבה המשפחה: "לריצה בשבת בבוקר מצטרפות בכל שבוע פנים חדשות, לגרעין הקבוע והמדהים שמגיע לחזק אותנו. בכל שבת בבוקר, בכל מזג אויר, אחרי שבוע של פגישות של המשפחה, עם מנהיגים בארץ ובעולם, אחרי השתתפות בצעדות, לינה בחוץ, ישיבה במאהל מול בתי מנהיגים, וג'אם סשן מיוחד לך אביתר, כל חמישי בערב בכיכר… אנחנו מציינים סיום של עוד שבוע בריצה בנמל. אנחנו מקווים שהרוח, הנחישות, והתקווה הגדולה שבריצה מגיעות עד אליך וממלאות גם אותך בכוח ובידיעה שלא נחים לרגע, עד שאתה וכולם בבית. מחכים לך".

הריצה למען החטופים | צילום: גיא דר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג