אנדי מורז מובילה על אנסטסיה גורבנקו בדרבי הישראלי ב-ISL

בעונה שעברה של ליגת השחייה הבינלאומית, שחו שתי הישראליות באותה קבוצה. אתמול בנאפולי הן התחרו לראשונה אחת מול השנייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בעונה שעברה של ליגת השחייה הבינלאומית, שחו שתי הישראליות אנסטסיה גורבנקו ואנדי מורז יחד באותה קבוצה, לוס אנג'לס קרנט, איתה הגיעו עד הגמר. אתמול (שבת) בנאפולי הן התחרו לראשונה אחת מול השנייה, כאשר גורבנקו נותרה ב-LA ומורז נבחרה בדראפט על ידי לונדון רואר. בתום יום התחרויות הראשון ב"דרבי" הישראלי, הקבוצה של מורז היא זו שמובילה, כאשר מדורגת שנייה, בעוד הקרנט מדורגים במקום הרביעי.

המשחה הראשון של השתיים היה בשליחות 4X100 חופשי. גורבנקו זינקה ראשונה עבור קבוצתה וקבעה 52.56 שניות בדרך למקום הרביעי, מורז זינקה שלישית עבור לונדון וקבעה זמן ביניים של 52.97 בדרך למקום השלישי. אחרי כעשר דקות בלבד זינקה אנדי שוב למים ל-50 חופשי, והגיעה שמינית עם 25.09, אבי וייציל מ-LA ניצחה עם שיא אמריקאי של 23.44.

אנדי מורז ואנסטסיה גורבנקו | צילום: באדיבות איגוד השחייה

גם גורבנקו זכתה למנוחה קצרה בלבד של כעשרים דקות, בסיומה זינקה ל-200 מעורב אישי, בו הגיעה רביעית עם 2:07.27. לקינוח, שחו שוב שתיהן באותו משחה שליחות, 4X100 מעורב. גורבנקו שחתה את החזה וקבעה 1:04.56 בדרך למקום השני של LA, מורז שחתה את החתירה בשליחות ב' של לונדון ועם 53.32 הגיעה במקום השמיני.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג