אליפות ישראל בכושר גופני יוצאת לדרך

היום החלו משחקי ה-RFA אשר מהווים ב-5 השנים האחרונות את אליפות ישראל בכושר-גופני ומטרת המשחקים הינה למצוא את הישראלים בעלי הכושר הגופני הטוב בישראל, תוך בחינה של כל מרכיבי הכושר אל מול אלמנטים מעולם הרמת המשקולות, התעמלות, אתלטיקה ועוד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות ישראל בכושר גופני

משחקי ה-RFA מהווים ב-5 השנים האחרונות את אליפות ישראל בכושר-גופני ומטרת המשחקים הינה למצוא את הגבר והאישה בעלי הכושר הגופני הטוב בישראל, תוך בחינה של כל מרכיבי הכושר אל מול אלמנטים מעולם הרמת המשקולות, התעמלות, אתלטיקה ועוד. לתחרות מוזמנים ספורטאים אשר סיימו את שלב המוקדמות בין 50 הגברים ו-50 הנשים הראשונים בארץ, לאירוע אליפות באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף.

סודיות המשימות

בניגוד לתחרויות הרווחות בארץ, אשר מתמקדות בענפים וביכולות ספציפיות, התחרות פתוחה לספורטאים מכל ענף, לבוא ולהוכיח כי הם בעלי הכושר הגופני הטוב ביותר וזו אולי הפלטפורמה הייחודית בארץ המסוגלת לבחון זאת בצורה יסודית את ענף ה-RFA. המקצים לתחרות עצמה מפורסמים שבוע בלבד לפני התחרות ועל הספורטאים להיות מוכנים לכל דרישה גופנית, כזאת שהתאמנו עליה בעבר או שיפגשו בפעם הראשונה בתחרות. כל מקצה מנוקד ומדורג והזוכים הם אלו בעלי מספר הנקודות הגבוה ביותר בסיום התחרות.

61027.1

התחרות פתוחה לספורטאים מכל ענף | צילומים: דני בורשבסקי

אצטדיון הדר יוסף מארח מדי פעם ארועי ספורט שהם לא אתלטיקה קלה, ואין ספק שאליפות ישראל בכושר גופני, נחשבת לאחד הארועים היותר מוצלחים שמתקיימים שם. אל האליפות הזאת הגיעו כאמור 100 ספורטאים מ-40 מועדוני קרוספיט בכל הארץ, והראו מדוע לא מדובר רק בטרנד בעולם הכושר הגופני, כי אם בתחום מתפתח שרק הולך וגודל.

אליפות ישראל בכושר גופני

100 ספורטאים מ-40 מועדוני קרוספיט בכל הארץ

הרעיון בתחרות מהסוג הזה הוא להצטיין בסוגים שונים ומגוונים של כושר גופני, אירובי ואנאירובי, כאשר המתחרים עצמם יודעים אילו תרגילים ותחרויות הם יצטרכו לבצע רק בסמוך למועד התחרות עצמה. כך למשל פתחו כל המתחרים ביום רביעי בערב את האליפות במרוץ מדרגות במגדל משה אביב שהוא הגבוה בארץ. את היום השני הם פתחו באצטדיון עם תחרויות שונות של כוח וסבולת, כשכל אחד מזכה אותם בניקוד לפי המיקום הכללי שלהם.

אליפות ישראל בכושר גופני

השאיפה שהמנצח הישראלי יוכל להעפיל השנה למשחקי הקרוספיט העולמיים

האליפות, שתנעל ביום שישי עם הגמרים הגדולים בין השעות 14:00 ל-16:00, משכה אליה קהל רב ביציעים של האצטדיון וגם במתחם האקספו שהוקם באזור הכניסה ליציעים. השאיפה היא שהמנצח הישראלי יוכל להעפיל השנה למשחקי הקרוספיט העולמיים שהם הדובדבן שבקצפת של התחום הזה, וכל עוד התחום הזה צובר תאוצה, אפשר להאמין שזה יקרה. ספורטאים רבים שמתחרים באליפות הזאת מספרים על עבר ספורטיבי של תחרויות סבולת וגם של חדר כושר. בסופו של דבר רבים מהם מגיעים מתחומים שונים לגמרי, ומה שמשותף לכולם הוא הרצון להצטיין באימון פונקציונלי שעובד על כל תבניות התנועה בגוף, וההנאה מהפעילות הספורטיבית שהיא אולי המגוונת ביותרשניתן למצוא.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג