אלימות על המסלול: התוקף שהתנגש בכוונה ברצת העילית במרוץ

התוקף שצץ משום מקום במהלך מרוץ ה-10 קמ׳ שנערך בבולגריה התנגש ברצה במתכוון וגרם לה חבלת ראש ופציעות נוספות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זכייתו של גדעון תמר במקום הראשון בקטגוריית הגיל שלו במסגרת המרתון שנערך בסופיה שבבולגריה, אינה היתה כך מסתבר הסיפור המרכזי במרוץ. באותה תחרות, כך מתברר, במסגרת מקצה ה-10 ק"מ, הגיח אלמוני תוך כדי שהוא פולש למסלול והתנגש ברצת העילית הסרבית אוליברה יבטיץ' בת ה-43 שהוטחה על הקרקע וגרם לה לחבלות ופציעות שטחיות. למרבה המזל, הנתקפת התאוששה בכוחות עצמה.
צ פ ו | רגע התקיפה במרוץ

בקטע וידאו בן כמה שניות שצולם כפי הנראה באחת ממצלמות האבטחה והתגלגל לידיו של מתמודד אחר באותו המרוץ, נראה התוקף לבוש בחולצה ומכנסיים שחורים כשהוא מפלס את דרכו ומתנגש ביבטיץ' בכוונה תחילה. על פי הסרטון ניתן לראות בבירור כי חיכה בדיוק לרגע המתאים על מנת שזו תוכל לעבור ותיכנס לתוך טווח הראייה ולרגע המושלם מבחינתו לתקוף. ניתן לראות בבירור כי התוקף אינו חלק מהמשתתפים במרוץ וכי אינו נשא מספר חזה.

רצת העילית הסרבית אוליברה יבטיץ' | צילום: Branko Radovanović

לדברי אוליברה שמתאוששת בביתה, לקח לה כשעה להתאושש מהתקיפה וההלם הראשוני. עוד מסרה לכלי התקשורת במדינה כי מטבע הדברים לא יכלה להמשיך לרוץ, הפסיקה את המרוץ באמצע ומיד עם ההטחה בקרקע הגישו לה עזרה מתמודדים אחרים במקצה הקצר. אוליברה גם אינה יודעת מיהו הפוגע ומה היה סיבת הפגיעה ואמרה כי מיד אחרי המרוץ האירוע דווח למשטרה המקומית. "אני מקווה ומחכה שהמשטרה תתפוס אותו, כך גם אדע למה החליט לפגוע בי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג