"איגוד השחייה ואיגוד האתלטיקה האמריקאים דורשים דחייה של משחקי טוקיו 2020"

לראשונה, חברת ועד אולימפי יפנית, פורצת את חומת "דף המסרים" האולימפי ואומרת בגלוי שאולימפיאדת טוקיו צריכה להידחות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לראשונה, חברת ועד אולימפי יפנית, פורצת את חומת "דף המסרים" האולימפי ואומרת בגלוי שאולימפיאדת טוקיו צריכה להידחות. "הוועד האולימפי הבינלאומי מסכן את הספורטאים", את  הדברים אומרת קאורי יאמגוצ'י, שזכתה במדליית ארד בג'ודו במשחקים של סיאול 1988, "ממה שאני רואה מדיווחי החדשות שמגיעים מארה"ב ואירופה אני לא חושבת שבמצב הנתון לא מתאפשר לספורטאים להתאמן כהרגלם. בכך שהוועד האולימפי מאפשר לספורטאים כרגע להתאמן בתנאים הללו, הוא נותן לביקורת כנגדו להתקיים. בתוך כך הגיב גם יו"ר הוועד האולימפי הספרדי ואמר בגלוי שאם המשחקים האולימפיים יתקיימו במועדם הספורטאים הספרדים יימצאו בעמדת חסרון עקב חוסר היכולת להתאמן.

אליהם הצטרף גם איגוד השחייה האמריקאי שיצא במכתב גלוי אותו פרסם: "השחיינים שלנו ברמה העולמית הגבוהה ביותר, ומוכנים להתחרות מול כל אחד בכל מקום ובכל זמן. אבל להמשיך קדימה נוכח משבר הבריאות העולמי בקיץ הנוכחי, איננה התשובה. אוכלוסיות שלמות נמצאות בתוהו ובוהו, כולל אלו של המתחרים שלנו. כולם סבלו מהפרעות שקשה לדמיין, חודשים ספורים לפני האולימפיאדה, דבר שמציב סימן שאלה על אמינות התחרויות בתנאים שווים לכולם. הספורטאים שלנו תחת לחץ וחרדה אדירים, ובריאותם וטובתם הנפשית צריכות להיות בין העדיפויות הגבוהות ביותר. תחת העול של דאגות כבדות אלו, אנו מבקשים שהוועד האולימפי והפאראלימפי האמריקאי יבקש ויפעל לדחיית משחקי טוקיו 2020 בשנה".

על פי הנראה נוצר מומנטום כעת של מספר איגודים דומיננטיים שמעבירים את המסר הברור שהמשחקים האולימפיים צריכים להדחות כעת. אל האיגודים לעיל הצטרף גם איגוד האתלטיקה האמריקאי שפנה במכתב פומבי לוועד האולימפי האמריקאי בבקשה לדחות את האולימפיאדה. "יש עדיפות עליונה לשמור על הבריאות של הספורטאים וצוות המאמנים שעוטפים אותם. המשחקים האולימפיים אמורים להתקיים עוד מספר חודשים והספורטאים שלנו מוכנים, אך לא נסכן אותם כעת בעקבות מגפת הקורונה. לכן הדבר הנכון לעשות כעת הוא לדחות את המשחקים האולימפיים".

המכתב של איגוד השחייה האמריקאי לוועד האולימפי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג