אות וינגייט: פייזר, נייקי, ישרוטל ואתגרים

שוונג שמחה לבשר לקוראים על החברות הזוכות ב"אות וינגייט" לשנת 2010: חברת התרופות פייזר על פעילות ’הליכה ורכיבה בשביל הבריאות’, חברת נייקי ישראל על פרוייקט "מירוץ הלילה", רשת ישרוטל על הפעלת מלון ישרוטל ספורט קלאב באילת כמו גם עמותת אתגרים ועוד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שוונג שמחה לבשר לקוראים על החברות הזוכות ב"אות וינגייט" לשנת 2010: חברת התרופות פייזר על פעילות 'הליכה ורכיבה בשביל הבריאות', חברת נייקי ישראל על פרוייקט "מירוץ הלילה", רשת ישרוטל על הפעלת מלון ישרוטל ספורט קלאב באילת כמו גם עמותת אתגרים ועוד

מאת:מערכת שוונג


אירוע ההכרזה על הזוכים והענקת האות התקיים אמש (יום ב) במכון וינגייט במעמד שר העבודה והרווחה ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג ובהשתתפות עשרות אנשי עסקים וספורטאים בכירים. אות וינגייט חולק השנה לראשונה במטרה להעלות על נס את תרומתם של אלו שפעלו לקידום הספורט בקהילה. על האות התמודדו כ-100 אנשים פרטיים, גופים ציבוריים ורשויות מקומיות וחברות מסחריות שיזמו והפעילו בשנה האחרונה מאות פרוייקטים של ספורט.


שר הרווחה הרצוג וטל ברודי באירוע הענקת אות וינגייט

האות חולקה בשלוש קטגוריות:

בקטגוריית החברות המסחריות זכתה במקום הראשון חברת התרופות פייזר פרמצבטיקה ישראל על הפעלת התוכנית 'הליכה ורכיבה בשביל הבריאות' אותו יזמה והפועלת בכ-75 מתנ"סים ברחבי הארץ. במסגרת הפרוייקט הוקמו מועדוני אופניים והליכה ביישובים יהודיים וערביים המונחים על ידי מובילי הליכה ורכיבה שהוכשרו לכך, כאשר הקבוצות יוצאות לפעילות גופנית מרוכזת.

בפרוייקט למקום השני הגיעה חברת נייקי ישראל על פרוייקט "מירוץ הלילה" בו נטלו חלק למעלה מ-15,000 רצים.

למקום השלישי הגיעה רשת מלונות ישרוטל על הפעלת מלון ישרוטל ספורט קלאב באילת.

 


 חיים זינו מנכ"ל נייקי ישראל עם הפרס ביד על מרוץ הלילה

למקום הראשון בקטגוריית גופים ציבוריים ורשויות מקומיות הגיעו יחדיו עמותת אתגרים ומרכז פרס לשלום. עמותת אתגרים מובילה, מפתחת ומקנה מיומנויות ספורט אתגרי "חוץ מועדוני" ונופש פעיל לילדים, נוער ובוגרים בעלי מוגבלויות פיסיות, נפשיות ובעלי צרכים מיוחדים. מרכז פרס לשלום יזם, ומפעיל, פרוייקטים של ספורט לילדים יהודים, ערבים ופלסטינאים כבסיס לשלום ודו קיום באזור.

בקטגוריית האנשים הפרטיים זכה במקום הראשון איאן פרומן, נשיא איגוד הטניס. פרומן יזם, הקים וניהל במשך 30 שנה 13 מרכזי טניס הפזורים ברחבי הארץ. במשך שנות פעילותו גייס פרומן עבור המרכזים תרומות בסך של למעלה מ-150 מליון דולר והוכשרו בהם למעלה מ- 200,000 ילדים.


רותי פילץ בורשטיין-מנכ"ל וינגייט ועופרה פיינמסר מנכ"ל פייזר ישראל

מנכ"לית מכון וינגייט, ד"ר רותי פילץ בורשטיין: "כמכון הלאומי לספורט, שהציב את קידום הספורט כערך עליון, זה אך טבעי שנוקיר את אלה שעושים זאת מחוץ לגבולות המכון. אות וינגייט הוענק כאות הוקרה לאנשים או חברות שלקחו על עצמם, באופן אישי, את האחריות לביסוס ערכי בריאות ואורח חיים פעיל ואף יצרו מסגרות לרווחת הציבור לשם כך. אות וינגייט עתיד להפוך למסורת שנתית במטרה לעודד יצירת תכניות ומסגרות המעמיקות את מודעות הציבור לחשיבות הספורט כאמצעי  לקידום חברה בריאה".

יו"ר הועד המנהל במכון וינגייט, פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ: "אות וינגייט הוא צעד נוסף בהרחבת תחומי פעילותו של מכון וינגייט מעיסוק בספורט הישגי לעיסוק נרחב יותר גם בהעמקת המודעות לספורט פנאי ואורח חיים בריא בקהילה. הצבנו לעצמנו רף הישגים גבוה אך בעזרתם של אלו המועמדים וכעת הזוכים באות וינגייט, נצליח במטרתנו לקדם בחברה הישראלית את ערכי הבריאות ואורח החיים הנכון".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג