אופס: משתתפי המרתון גילו כי רצו 500 מ' יותר

מארגני מרתון ברייטון התנצלו בפני המשתתפים הרבים על כך שטעות אנוש גרמה למסלול המקצה למלא להתארך ב-568 מ'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אין צורך להסביר את ההתרגשות והלחץ שמתנקזים לכמה שעות בודדות, על אחת כמה וכמה כשמדובר במרתון הראשון שלכם. משתתפי מרתון ברייטון בדרום אנגליה, שנדחה כשנה וחצי בעקבות מגיפת הקורונה, גילו בתום המקצה כי למעשה רצו מרחק קצת יותר ארוך מהמקובל, ואם נדייק אז 42.763 ק"מ.

"ברצוננו להתנצל בפני משתתפי המרתון הרבים שלנו שהיה אמור להיות חגיגה ונאלצו לחכות כשנה וחצי, על כך שעקב טעות אנוש המסלול המלא הוארך ב-568 מטרים", כך התנצלו מארגני המרתון בטוויטר. מאוחר יותר הסבירו כי הטעות נבעה מכך שקונוס שסימן את אחת הפניות הונח בטעות במקום הלא נכון. "אנו מאוכזבים עבור הרצים", סיפרו.

לדברי המארגנים, הטעות התגלתה בזמן המרתון עצמו כך שלא ניתן היה לתקנה מבעוד מועד עוד לפני יריית הזינוק. כמובן שהרצים שסיימו את המרתון לפני הקאט-אוף לא בדיוק קופחו, ובתוצאות שהתפרסמו התפרסם המרחק הארוך בעקבות הטעות, כלומר 26.510 מיילים במקום המרחק המקורי שנמדד ב-26.2 מיילים.

מרתון ברייטון | צילום: shutterstock

דרמה נוספת התרחשה כשמנצח המרתון, שסיים בזמן של 2:33:44 שעות, עקף ב-200 מטרים האחרונים את המשתתף שהגיע למקום השני בזמן של 2:34:01 שעות, והצית ויכוח בטוויטר האם לפי כללי המרתון ובעקבות הארכת המסלול אכן הגיע לו לנצח. בסופו של דבר נרגעו הרוחות והתוצאות נשארו על כנן.

זוהי אינה הפעם הראשונה שקורה מקרה כזה באנגליה. ב-2019 "גולחו" 300 מטרים ממרוץ 5 ק"מ, כשגם שם המארגנים התנצלו בסופו של דבר. מקרה נוסף אירע בסין, ב-2019 גם כן, אז משתתף קנייתי שהוביל לאורך כל המרתון הורד מהמסלול בטעות לאחר שהרכב המוביל סטה. במקרה הנוכחי לא אירעו יותר מדי דרמות, המשתתף הקנייתי הוחזר למסלול בסופו של דבר וניצח את המרתון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג