אופני הרים || שלומי חיימי מסיים במקום ה-48 בתחרות בצ'כיה

שלומי חיימי הגיע במקום ה-48 בתחרות ראשונה מתוך סבב של שש תחרויות אופני הרים בסבב גביע העולם 2015. ביום שלישי הקרוב יפרסם ה-UCI את הדירוג הסופי לשנה הראשונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מורן תל פז לפני זינוק בצ'כיה צילום" איגוד האונייים

שלומי חיימי, אלוף ישראל באופני הרים, סיים אתמול (ראשון) במקום ה-48 בתחרות שהתקיימה בנובה מסטו, צ'כיה. מדובר בתחרות הראשונה מתוך שש בסבב גביע העולם לשנת 2015 על מסלול התחרות שיארח בשנה הבאה את אליפות העולם.

מורן תל פז לפני זינוק תחרות בצ'כיה 2015 צילום: איגוד האופניים

במקצה הנשים מתחת לגיל 23 דורגה אלופת ישראל מורן תל-פז במקום ה-48 | צילום: איגוד האופניים

על הרוכבים היה להשלים שש הקפות כאשר אורכה של כל הקפה הינו 4.1 ק"מ. במקצה העילית גברים זינקו 147 רוכבים. חיימי פתח היטב וסיים את ההקפה הראשונה מתוך שש במקום ה-24, אולם בהמשך המרוץ נעקף עד שסיים במקום ה-48 בזמן של 1:42:00. סגן אלוף ישראל רותם ישי דורג במקום ה-109. את הניצחון קטף הצ'כי המקומי ירוסלב קולהבי, שהוא גם האלוף האולימפי מלונדון 2012. קולהבי סיים את התחרות בזמן של 1:33:27, לפני נינו שורטר השוויצרי (מקום שני באולימפיאדת לונדון) ואלוף העולם ז'וליאן אבסלון הצרפתי.

במקצה הגברים מתחת לגיל 23, דורגו עומר שובי, גיא ניב וגיא זסלר במקומות 76, 87 ו-89 בהתאמה מבין 138 משתתפים. במקצה הנשים מתחת לגיל 23 דורגה אלופת ישראל מורן תל-פז במקום ה-48 מתוך 51 רוכבות.

התחרות בצ'כיה סגרה את השנה הראשונה מתוך שנתיים בהן ניתן לצבור ניקוד לדירוג האולימפי שיקבע אילו מדינות ישלחו נציג למשחקים האולימפיים בריו 2016. ביום שלישי יפרסם ה-UCI את הדירוג הסופי לשנה הראשונה.

בסוף השבוע הקרוב תמשיך הנבחרת, בתוספת של רותם גפינוביץ' למבחן נוסף מול הצמרת העולמית בתחרות השנייה בסבב גביע העולם שתתקיים בגרמניה.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג