רותם ישי מדורג במקום 136 בעולם באופני הרים

ישי התחרה בגביע ברזיל והגיע במקום ה-29, ומשם הוא ממשיך לתחרות חשובה בצ'ילה וארצות הברית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רותם ישי לתמונת שער צילומים: Dave Rosen
רותם ישי לתמונת שער צילומים: Dave Rosen

רותם ישי סיים ביום ראשון (8.3) במקום ה-29 בגביע ברזיל באופני הרים שהתקיים בעיר Araxa. בתחרות השתתפו 90 רוכבים מעשר מדינות והיא דורגה ברמה SHC המעניקה ניקוד לדירוג העולמי ל-40 הראשונים בתחרות. מדובר במרוץ אופני ההרים החשוב בדרום אמריקה והשנה המרוץ היה חשוב במיוחד לקראת אירוח המשחקים האולימפיים בריו בשנה הבא.

ישי מדורג במקום 136 עולמי | צילום: סיטאר נווה

ישי מדורג במקום 136 עולמי | צילום: סיטאר נווה

התחרות נפרשה על פני שלושה קטעים שהתקיימו בימים שישי שבת וראשון, כאשר הקטע האחרון קוצר תוך כדי התחרות על ידי צוות השופטים בגלל סופת ברקים. דירוג הרוכבים בקטע נקבע על פי סדר ההגעה שלהם בסיום ההקפה השלישית מתוך 6 שתוכננו.

עבור ישי, המדורג במקום ה-136 בעולם, היה זה המרוץ הראשון לשנת 2015, והוא צבר בו 12 נקודות לדירוג העולמי. כעת ממשיך ישי לצ'ילה שם יתחרה בשבת הקרובה בתחרות גביע צ'ילה ברמה C1. בשבוע הבא הוא ישוב לארה"ב בה הוא מתגורר וישתתף במרוץ ברמה HC בקליפורניה.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג