אוכפים לוהטים: 1,000 ק"מ על אופניים ב-48 שעות

בדרך לתחרות אופני ההרים הארוכה והקשה בישראל, חנוך רדליך, רודף האתגרים, יוצא לרכיבת אימון בת 1,000 ק"מ או 48 שעות, מה שיבוא קודם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חנוך רדליך HLC 2014 בשוק מחנה יהודה צילום: אלבום פרטי

בחצות הליל, כשכולנו כבר נישן, יצא רוכב האופניים חנוך רדליך לרכיבת כביש בת 1,000 ק"מ שתתחיל ממג'דל שאמס שלמרגלות הר החרמון לכיוון אילת ומשם חזרה לביתו בשרון. זו היא "רכיבת אימון" כהגדרתו לקראת האתגר האמיתי שהוא לרכוב את מסלול ה-HLC פעמיים.

חנוך רדליך HLC 2014 בשוק מחנה יהודה צילום: אלבום פרטי

חנוך רדליך HLC 2014 בשוק מחנה יהודה בירושלים | צילום: אלבום פרטי

עוד כתבות אופניים בשוונג
המדריך המקיף לכל חלקי האופניים
"יש הזדמנות היסטורית להגיע עם רוכבת אופניים ישראלית לאולימפיאדה"
ג'ינג'י מקיף את העולם על אופניים

תחרות ה-HLC הינה תחרות אופני הרים בת 1,400 ק"מ שחוצה את ישראל מהצפון ועד אילת (לא בקו ישר) וכבר מושכת אליה רוכבי אפיק חזקים ומיומנים מהעולם. רדליך, שניצח את התחרות בשנת 2014 בתוצאה של 6 ימים, 14 שעות ו-14 דקות, מתכנן לעשות זאת שוב אבל הפעם מוסיף פלפל לאתגר כשבכוונתו לרכוב אותו מאילת לחרמון וחזרה לאילת בקצב תחרות.

חנוך רדליך

האופניים עם כל הציוד עליהן HLC 2014 | צילום: אלבום פרטי

השנה יוצא לדרך ה-HLC ב-7 באפריל, אך רדליך רודף האתגרים, מתכנן לרכוב אל קו הזינוק מאילת ב-29 במארס, לרכוב שמונה ימים כשכל יום יעבור כ-200 ק"מ עד שיגיע לזינוק במג'דל שאמס ויצטרף לתחרות עצמה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג