אדירות: זהב נוסף לנבחרת ישראל בשחייה אמנותית בסופר פיינל של גביע העולם

אחרי הזהב הקבוצתי, הרשימו שלי בובריצקי ואריאל נשיא בתרגיל הדואט החופשי והשיגו ניצחון יוקרתי נוסף בתחרות באוביידו, ספרד. לקינוח, זכתה הנבחרת הקבוצתית בארד בתרגיל האקרובטי החדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית על הפודיום | צילום: איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות נוספת בתחרות הסופר פיינל של גביע העולם, המתקיימת בעיר אוביידו בספרד, בהן גם מדליית זהב שנייה בתחרות, הפעם בתרגיל הדואט החופשי.

לאחר הזהב בתרגיל הקבוצתי החופשי, זכו שלי בובריצקי ואריאל נשיא לעמוד פעם נוספת על ראש הפודיום, לאחר שזכו לציון של 225.7915 נקודות. הצמד הקדים את אוקראינה, שהגיעה שנייה, ואת הולנד השלישית. המאמנות האחראיות על התרגיל הן סבטלנה בלכר ואנה טרס.

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם המאמנות אנה טרס וסבטלנה בלכר | צילום: איגוד השחייה

בתרגיל שסיים את האליפות, התרגיל האקרובטי (שהצטרף לאחרונה לתכנית האולימפית), סיימה הנבחרת במקום השלישי. הספורטאיות שהשתתפו בתרגיל: שני שראיזין, אריאל נשיא, שלי בובריצקי, מאיה דורף, ניקול נחשונוב, נטע רוביצ'ק, קתי קונין ועדן בלכר. המאמנות: לריסה קונין ו-ולריה אפריילבה.

הנבחרת מסיימת את התחרות, המהווה את גמר הסבב העולמי, עם שתי מדליות זהב וארד אחת, כאשר התחרות הבאה בה תשתתף נבחרת ישראל תהיה אליפות אירופה בפולין, שתיערך בסוף החודש.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג