מדליית זהב לנבחרת ישראל בשחייה אמנותית בסופר פיינל של גביע העולם

הנבחרת הישראלית ממשיכה לגרוף הישגים, והפעם בדמות ניצחון ראשון אי פעם בגמר הסבב הנערך בספרד, בתרגיל הקבוצתי החופשי. ישראל הקדימה את ספרד, קנדה ואוקראינה, שנותרה במפתיע מחוץ לפודיום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית פשוט לא מפסיקה לנפץ את תקרת הזכוכית שלה כל פעם מחדש. הערב (שבת) זה הגיע בדמות מדליית זהב ראשונה כחול-לבן אי פעם ב"סופר פיינל" של סבב גביע העולם שנערך באוביידו, ספרד.

לאחר שהדהימו עם זהב בדואט בתחרות הראשונה של הסבב בקנדה, הפעם ההישג הגיע לראשונה בתרגיל הקבוצתי החופשי, בו זכתה הנבחרת ל-256.1375 נקודות והקדימה את ספרד עם 247.8666 נקודות ואת קנדה עם 217.2104 נקודות. אוקראינה החזקה סיימה מחוץ לפודיום במקום הרביעי.

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית עם המדליה | צילום: פרטי

את הנבחרת הרכיבו בתרגיל המנצח שלי בובריצקי, אריאל נשיא, מאיה דורף, ניקול נחשונוב, נוי גזלה, קתי קונין, איה מזור ונטע רוביצ'ק והמחליפות עדן בלכר ושני שראיזין. המאמנות שמובילות את הנבחרת הן אנה טרס, לריסה קונין, סבטלנה בלכר ו-ולריה אפריילבה.

עוד בתחרות, הנבחרת סיימה במקום החמישי בתרגיל הקבוצתי הטכני עם 233.5117 נקודות, ובאותו מקום בדיוק גם בדואט הטכני, אותו ביצעו שלי בובריצקי ואריאל נשיא, שזכו ל-232.1984 נקודות. מחר תינעל התחרות עם תרגיל הדואט החופשי ועם התרגיל האקרובטי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג