שיאים חדשים במרתון סמסונג תל-אביב

במטה מרתון סמסונג תל-אביב עובדים קשה על הבאת בשורה חדשה לאירוע הריצה הגדול והפופולארי בישראל: מסלול זוגות חדש, הגדלה משמעותית של פרסי הבונוס, לו"ז חדש שנועד ליצור הפרדה טובה יותר בין המסלולים ואפילו חולצה חדשה של אדידס מתחממת בתנור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ודאי הבחנתם שהפארקים וטיילות החוף מתמלאים לאחרונה ברצים, על אף הקור העז, כפי שקורה מדי שנה בחודשים דצמבר-ינואר. רצי מרתון טבריה כבר סיימו את האתגר שלהם, וכעת נותרו "רק" כ-30 אלף רצים שצפויים להשתתף באחד מ-7 המסלולים של מרתון סמסונג תל-אביב: מרתון, חצי מרתון, 10 ק"מ, 5 ק"מ, חצי מרתון אופני יד, מיני מרתון ילדים והמסלול החדש – 5 ק"מ זוגות של "המרוץ למיליון", בו תזכו לרוץ צמוד עם פרטנר שתבחרו וגם, אם יתמזל מזלכם, לצד הזוגות של התכנית "המרוץ למיליון" רגע לפני הגמר הגדול.

מרתון תל אביב 2014

תמריץ משמעותי לרצים אשר יישברו את שיא מסלול המרתון | צילום: גלעד קוולרצ׳יק

מדובר בשיתוף פעולה של מטה המרתון עם "רשת" ותכנית הדגל שלה. בעוד שבשנים קודמות המרוץ למיליון היה אירוע נפרד שהתקיים בתוך פארק הירקון עם מסלול 10 ק"מ ו-5 ק"מ זוגות ויחידים, השנה הוחלט לשלב את המרוץ במסגרת המרתון כמסלול זוגות מיוחד. הרעיון הוא שנרשמים ורצים בצמד, כאשר לכל משתתף יש צ'יפ (שבב מדידה) משלו, והאחרון בצמד לחצות את קו הסיום קובע את התוצאה עבור שני המשתתפים. המקצה החדש עובר דרך אותו מסלול של 5 ק"מ יחידים, רק מוקדם יותר (הזינוק ב-8:30), ובניגוד למסלול היחידים – מסלול הזוגות הוא תחרותי ומדיד, לכן יש גם פרסים שווים ל-3 הזוגות שיגיעו במקומות הראשונים. כך שאין צורך להיבהל, לא צריכים לרוץ קשורים וגם לא לאכול מקקים, רק לרוץ ביחד 5 ק"מ עד קו הסיום.

בנוסף למסלול חדש, הוחלט השנה לתת תמריץ משמעותי לרצים אשר יישברו את שיא מסלול המרתון הקיים (2:14:19 ש') ואף מעבר לכך – ייקבעו שיא חדש העומד על פחות מ-2:12 ש'. רצים שיחצו את קו הסיום של המרתון בזמן של 2:09:59 ש' ומטה (או 2:22 ש' לנשים), יקבלו פרס בונוס כספי של 25 אלף דולר (לעומת 5,000 דולר בשנה שעברה). רצים בזמן 2:10:59 ש'  ומטה (או 2:23:50 ש' לנשים), יזכו ב-15 אלף דולר, ורצים בזמן של 2:11:59 ש' ומטה (או 2:25) יזכו ב-10,000 דולר. הגדלת הפרסים נועדה למשוך למרתון אתלטים איכותיים במיוחד מקניה ואתיופיה, ואכן משלחת של כ-20 אתלטים מקבוצות שונות ינחתו בארץ בימים שלפני המרתון.

מרתון תל אביב 2014

רצי המרתון, חצי המרתון ו-10 ק"מ אמורים ליהנות השנה ממסלולים יותר מרווחים | צילום: רונן טופלברג

רצי המרתון, חצי המרתון ו-10 ק"מ אמורים ליהנות השנה ממסלולים יותר מרווחים, שכן הזנקת רצי 10 ק"מ הוקדמה ל-7:00-7:30 בבוקר (תלוי במקצה), כשעה עד חצי שעה לפני זינוק המקצה הראשון של חצי המרתון, כך שרוב רצי ה-10 ק"מ צפויים לסיים את המרוץ מבלי להיתקל ברצי חצי המרתון. תשומת לב מיוחדת הוקדשה השנה גם למרתוניסטים, בניסיון להפריד אותם מרצי שאר המסלולים בחלקים "הרגישים" של המסלול כמו רחוב דיזנגוף ואבן גבירול. ההפרדה תיעשה על ידי גדרות, כך שרצי המרתון ירוצו בסטריליות בחלקים העמוסים במסלול.

בדומה לשנה שעברה, גם השנה נערך פרויקט "המסלול החברתי" במסגרתו ניתן לבחור עמותה לה רוצים לתרום מתוך עשרות עמותות באתר ולהשתמש במרתון כפלטפורמה לעודד התרמה לעמותה המועדפת על הנרשם. פרויקט "תעביר את זה הלאה", במסגרתו נותנת החסות הראשית "סמסונג" תורמת בגדים חמים ישנים שהרצים לובשים בבוקר המרוץ ומשליכים רגע לפני הזינוק, נערך אף הוא לאחר שבשנה שעברה הצליחו נציגי "סמסונג" למלא שקים שלמים של בגדים חמים ישנים (וגם חדשים שאנשים הביאו במיוחד) אותם דאגה להעביר לנזקקים.

56563.1

רצי המרתון ירוצו בסטריליות בחלקים העמוסים במסלול | צילום: גלעד קוולרצ׳יק

לסיום, על אף שטרם נחשף צבע החולצה החדש, אנחנו יכולים לבשר כי גם השנה תחולק חולצת אדידס איכותית לכל הרצים, והשנה מדובר בחולצה מושקעת במיוחד… פרטים נוספים בקרוב.

ההרשמה הרגילה במחירים מוזלים נמשכת עד מוצ"ש הקרוב, 24.1, בחצות. הצטרפו גם אתם ליותר מ-17 אלף רצים שכבר נרשמו. אם כבר השתתפתם באירוע הזה בעבר, אתם ודאי מכירים את גודל החוויה. אם לא, אתם חייבים את זה לעצמכם.

לפרטים והרשמה: www.tlvmarathon.co.il

* תוכן שיווקי


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג