רן שגיב סיים במקום ה-38 בסבב העולמי באדמונטון

הטריאתלט שהוא השני מבין הישראלים בדירוג האולימפי למשחקי טוקיו 2020 לא הצליח לצבור נקודות נוספות בגלל שהיה רחוק מדי מהמנצח ג'ונתן בראונלי. מריו מולה סיים שני
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רן שגיב טריאתלט ישראלי
רן שגיב טריאתלט ישראלי

הטריאתלט רן שגיב סיים לפנות בוקר (ראשון) במקום ה-38 בתחרות במסגרת הסבב העולמי שנערכה באדמונטון שבקנדה, התחרות האחרונה לפני אליפות העולם שתתקיים בשוויץ.

רן שגיב טריאתלט ישראלי

תחרות פחות טובה שלו. רן שגיב | צילום: יואב לביא

עוד כתבות בנושא 
סדרת הטריאתלטים: רז פורדוסו 
שחר שגיב סיים במקום ה-24 בסבב העולמי בהמבורג 
סדרת הטריאתלטים: גל רובננקו 

רן שגיב, שהוא השני מבין הישראלים בדירוג האולימפי הבינלאומי למשחקי טוקיו 2020 אחרי אחיו הבכור שחר, לא הצליח לצבור נקודות בדירוג מכיוון שלא עמד במגבלת הזמן מהמנצח ג'ונתן בראונלי. המרוץ היה למרחק ספרינט, ובראונלי הבריטי ניצח בזמן של 54:52 דק' כשהוא מקדים בחמש שניות את אלוף העולם הספרדי מריו מולה. מרטן ואן ריל הבלגי סיים שלישי בזמן של 55:02 דק'.

שגיב סיים כאמור במקום ה-38 מבין 39 מסיימים, כאשר 15 טריאתלטים לא סיימו, חלקם בגלל פיגור של יותר מהקפה באופניים, וחלקם בגלל תאונה בקטע הרכיבה. שגיב סיים בזמן של 59:47 דק' והוא יצטרך "לחפש" את הניקוד החשוב לדירוג האולימפי בתחרויות אחרות.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג