עמרי גזית ירד מ-9 שעות באיירונמן קופנהאגן

עמרי גזית הפך לישראלי השני אי פעם מבחינת איכות התוצאה לאחר שקבע 8:57:30 שע' וסיים שמיני בקטגוריית הגיל שלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמרי גזית איש ברזל ישראלי מתחרה בישראמן

בניגוד לכמה תחרויות איש ברזל פופולריות שנערכו בקיץ הנוכחי בתנאי מזג אוויר חמים, המשתתפים באיירונמן קופנהאגן שנערך אתמול בדנמרק נהנו גם ממסלול מהיר וגם מתנאי מזג אוויר חורפיים. זה מה שעזר לעמרי גזית מקבוצת ZONE 3 להפוך לישראלי השני בכל הזמנים מבחינת תוצאה.

הישג משמעותי מאוד בתחום איש הברזל בארץ. עמרי גזית בטקס בקופנהאגן | צילום: באדיבות עמרי גזית

עוד כתבות בנושא 

שחר שגיב מספר על התחרות הקדם אולימפית בטוקיו בה סיים 13 
אמיר אלפיה מסכם את איירונמן המבורג 
למרות ששברה את עצם הבריח, עשתה איש ברזל 

גזית סיים את התחרות בזמן של 8:57:30 שע' ודורג שמיני בקטגוריית הגיל 30-34. עד היום, מי שירד מספר פעמים מ-9 השעות היה גלעד רותם, איש הברזל הישראלי בעל התוצאות האיכותיות ביותר. בנוסף, גם אסף פורת קבע תוצאה של 8:57:32 שע' באיירונמן טקסס במסלול שבו קטע האופניים היה קצר ב-3 קילומטרים.

נכון לבוקר יום שני עדיין לא ברור אם גזית הצליח להשיג סלוט לאליפות העולם בהוואי. מאמנו ליאור זך מאור הסביר שהתשובות הסופיות יתקבלו בטקס הסלוטים שיתקיים בצהריים, ושבעקרון בקטגוריית הגיל של גזית מחולקים 4 סלוטים. הסיכוי היחידי שלו ליהנות מסלוט יהיה אם מתחרים אחרים שהקדימו אותו בקטגוריית הגיל, יוותרו על ההשתתפות השנה בהוואי. הזמנים של גזית על המסלול בקופנהאגן היו 50:42 דק' לשחייה (3.8 ק"מ בחליפה), 4:44:42 שע' באופניים (180 ק"מ רכיבה) וריצת מרתון ב-3:16:34 שע'.

אן האג הגרמניה ניצחה בין הנשים בזמן של 8:31:32 שע' וקבעה את התוצאה השביעית בטיבה אי פעם כולל תוצאות שנקבעו בצ'לנג' רות' המהיר.

במקביל התקיימה אתמול תחרות מסבב האיירונמן במונט טרמבלאן שבקנדה שבה השתתף מתן כסיף, מי שניצח בין הישראלים בישראמן 2011 ולא הרבה להתחרות בשנים האחרונות בתחרויות איש ברזל. כסיף סיים את התחרות בזמן של 9:46:11 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג