נקבע סגל נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים

נקבע הסגל של נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים והוא יכלול שני שחיינים ושחיינית אחת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הסגל לאליפות העולם (מימין: מתן רודיטי, עדו גל, אווה פביאן והמאמן אמיר עופר) | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

סגל נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים למשימות הבינלאומיות הקרובות אושר על ידי ועדת המים הפתוחים של איגוד השחייה, כפי שהובא על ידי מאמן נבחרת ישראל אמיר עופר. הסגל לאליפות העולם, שתיערך בבודפשט ב-26-30 ביוני, כולל שחיינית אחת, אלופת העולם לשעבר אווה פביאן, ושני שחיינים: מי שסיים רביעי במשחקים האולימפיים מתן רודיטי ועדו גל. השלושה נכללים גם בסגל לאליפות אירופה, שתיערך ברומא באוגוסט, שם יצטרפו אליהם שני שחיינים נוספים, אורין גבלן וזיו כהן.

כמו כן, אושר סגל נבחרת הנוער לאליפות אירופה לנוער שתיערך בסטובל ב-3-6.6. הסגל כולל את נעה ברדרן, נתי פושקה ושון טוקרב בגיל הצעיר (U15) עומר שורץ, אופר אדיר, עדן פלורס פרטין ומאור גורלניק בגיל הביניים (U17) ואורין גבלן, בקי פוזדנר ויונתן אחדות בגיל הבוגר יותר (U19). בסגל הנבחרת לתחרות גביע קומן מצטרף אל הנ"ל גם יותם ורשבסקי, כאשר סגלי נבחרת הנוער עוד יכולים לעבור שינויים לאחר גביע האיגוד.

מאמן נבחרת ישראל במים פתוחים אמיר עופר: "אני גאה להגיד שיש לנו סגלים טובים והישגיים מאוד, שכוללים שחיינים מנוסים, לצד צעירים יותר. זו שנה ייחודית שלא הכרנו בעבר, גם בבוגרים עם שתי תחרויות מטרה כמו אליפות העולם ואליפות אירופה בזו אחר זו, וגם בנוער, שבפעם הראשונה הולכים להתחרות בתנאי ים מאתגרים עם חליפות מציפות. הרמה הבינלאומית הולכת להיות גבוהה מאוד והפסגה תהיה צפופה כמו שאנחנו מכירים. נעשה את ההכנות הטובות ביותר כדי לתת לשחייניות ולשחיינים את התנאים הטובים ביותר להצליח, ואנחנו לגמרי מאמינים בסגלים הללו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג