מתן רודיטי ואווה פביאן ניצחו באליפות ישראל ב-10 ק"מ מים פתוחים

ים סוער במיוחד חיכה לשחיינים ולשחייניות שזינקו היום למשחה ה-10 ק"מ בסבב האירופי ואליפות ישראל במים פתוחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מתן רודיטי באליפות ישראל במים פתוחים | צילום: יניב כהן, באדיבות איגוד השחייה

לכל כתבות השחייה בשוונג

ים סוער במיוחד חיכה לשחייניות ולשחיינים שזינקו היום למשחה ה-10 ק"מ בסבב האירופי ואליפות ישראל במים פתוחים, וגם המשחה היה סוער לא פחות. אצל הגברים, קרב צמוד במיוחד הוכרע על קו הסיום לטובתו של סגן האלוף האולימפי קרישטוף ראזובסקי ההונגרי, שסיים את המסלול בזמן של 1:55:35.2 שעות. 3 עשיריות אחריו הגיע דומניקו אצ'רנצה האיטלקי, שהפתיע את חברו לנבחרת והאלוף האולימפי מריו גרגוריו פלטריניירי, וסיים 1.7 שניות לפניו.

מתן רודיטי באליפות ישראל במים פתוחים | צילום: יניב כהן, באדיבות איגוד השחייה

מתן רודיטי היה בדבוקה המובילה לאורך כל המשחה ובסיום הגיע שביעי בדירוג הכללי עם 1:55:52.9 שעות וראשון מבין הישראלים, מה שהכתיר אותו פעם נוספת לאלוף ישראל והבטיח לו את הקריטריון לאליפות העולם ואליפות אירופה בקיץ. עדו גל הגיע שני מבין הישראלים וזכה במדליית הכסף וזיו כהן היה שלישי והקדים את יונתן אחדות על הפודיום.

במשחה הנשים, האלופה האולימפית אנה קוניה הברזילאית פתחה מבערים לאחר הסיבוב הרביעי (כאשר הגברים הדביקו את דבוקת הנשים) וניצחה את המשחה כולו עם 2:06:01.3 שעות. מי שניצחה מבין האירופאיות וזכתה בזהב בסבב האירופי היא אוסאן קאסיניול הצרפתייה, שקבעה 2:07:22.7 שעות והקדימה במעט את ג'ינברה טדאוצ'י האיטלקייה ואנג'ליקה אנדרה הפורטוגלית.

מתן רודיטי (באמצע) עם עדו גל וזיו כהן על הפודיום | צילום: יניב כהן, באדיבות איגוד השחייה

פודיום אליפות ישראל בנשים עם אנה קוניה: שוורץ (מימין), פביאן, קוניה וגבלן | | צילום: יניב כהן, באדיבות איגוד השחייה

באליפות ישראל במשחה הנשים זכתה אווה פביאן, אשר סיימה 17 בדירוג הכללי עם 2:09:32.9 שעות. אורין גבלן זכתה בכסף אחרי הופעה טובה ו-2:10:42.8 שעות, ועומר שוורץ הצעירה בת ה-15 השלימה את תמונת הפודיום הישראלי עם 2:18:49.5 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג