מתן רודיטי חיובי לקורונה ולא יתחרה באליפות העולם במים פתוחים

השחיין היה אמור להתחרות השבוע במשחה ל-10 ק"מ, משחה בו סיים במקום הרביעי במשחקים האולימפיים האחרונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מתן רודיטי | צילום: איתן דולפן, שוונג

שחיין נבחרת ישראל במים פתוחים מתן רודיטי התגלה היום (ראשון) כחיובי לקורונה ולא יוכל לקחת חלק באליפות העולם שתיערך השבוע בבודפשט. לפי פרוטוקול הקורונה של התחרות – יש לבצע בדיקה אחת טרם ההגעה ועם הנחיתה בהונגריה לבצע שתי בדיקות נוספות – אנטיגן ו-PCR. מתן היה שלילי בבדיקה שביצע בארץ טרם הטיסה ושלילי גם בבדיקת האנטיגן עם הנחיתה, אולם בדיקת ה-PCR הייתה חיובית.

כעת, מתן נכנס לבידוד במלון הנבחרת, כאשר יש לציין כי הוא מרגיש מצוין ולא סובל מתסמינים. מתן היה אמור להתחרות במשחה ל-10 ק"מ אשר ייערך ביום רביעי, משחה בו סיים במקום הרביעי במשחקים האולימפיים האחרונים. שאר חברי נבחרת ישראל שליליים בכל הבדיקות ויתחרו כרגיל, כשכבר מחר תזנק למים אווה פביאן למשחה ה-5 ק"מ.

מאמן הנבחרת אמיר עופר מסר: "אנחנו אחרי מחנה אימונים איכותי מאוד ביוון ותקופת אימונים טובה מאוד, מתן נמצא בכושר מצוין וחיכה מאוד לתחרות הזו, כך שברור שמדובר באכזבה עבורו ועבורנו. נמשיך לפעול לפי כל ההנחיות ופרוטוקול הקורונה ונמשיך להתמקד במשחים שנותרו לנו. אני בטוח שמתן יחזור עם רעב גדול עוד יותר להתאמן ולהצליח בתחרויות הבאות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג