לראשונה נבחרת ישראל בכדורמים העפילה לאליפות אירופה

נבחרת הכדורמים של ישראל גברה הבוקר (ראשון) בתוצאה 9-7 על טורקיה והעפילה לראשונה בהיסטוריה לאליפות אירופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת הכדורמים של ישראל גברה הבוקר (ראשון) בתוצאה 9-7 על טורקיה והעפילה לראשונה בהיסטוריה לאליפות אירופה. השחקנים של טל גרודמן ידעו שתיקו היום מול הטורקים יספיק להם כדי להעפיל, אבל לא הסתפקו בזה, סיפקו משחק איכותי וניצחו כאמור את המשחק. ביום הראשון למוקדמות הפסידה הנבחרת 10-4 להולנד ואתמול גברה 7-6 על אוקראינה. הניצחון היום העניק לכחולים לבנים את המקום השני בבית והבטיח את העלייה. האליפות עצמה, שתכלול 16 נבחרות, תערך בעיר ספליט שבקרואטיה בקיץ הקרוב.

הנבחרת העפילה לראשונה לאליפות אירופה | צילום: גלעד קוולרצ'יק באדיבות איגוד הכדורמים בישראל

מאמן הנבחרת טל גרודמן: "אני לא כל כך מעכל את זה עדיין, צריך להוריד דופק קצת. יש פה חבורה נהדרת של ספורטאים שנתנו פה עבודה שנה וחצי, במיוחד בארבעת השבועות האחרונים. הכל התנקז לשלושה ימים האלה והשחקנים נתנו הכל. הכתבנו היום את הקצב, היו דקות קשות אבל ידענו להתמודד איתן בצורה נהדרת. אני חושב שזה דבר אדיר, זה יום חג לכדורמים הישראלי. היסטוריה!".

קפטן הנבחרת עידו גולדשמידט: "עשינו היסטוריה היום לכדורמים הישראלי, לספורט הישראלי. אני מאוד מאוד שמח. אני מודה על התמיכה שהאיגוד נתן לנו. עשינו הכנה אופטימלית ורואים את התוצאות. היה משחק מאוד מאוד קשה, ידענו שמספיק לנו תיקו, אבל לא רצינו תיקו, רצינו לנצח וניצחנו!".

שוער הנבחרת ומצטיין הטורניר יהב פייר: "באנו מאוד מוכנים ומאוד רעבים כדי לשחק הגנה. זה עזר לי כדי להציל הרבה כדורים". השוער המשיך בצניעות "שוער טוב חייב הגנה חזקה, יש קשר ישיר בין הרמה של ההגנה לבין הרמה של השוער לפי דעתי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג