יום ספורט לילדי העוטף נערך בים המלח עם מרצי לוינסקי-וינגייט

העולם הספורטיבי ממשיך להתגייס למען ילדי העוטף, לימור מזרחי: "ידענו שהם זקוקים לכמה שעות של הפוגה ושחרור מהתקופה המורכבת בה אנחנו נמצאים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: באדיבות המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

העולם הספורטיבי ממשיך להראות את רוח ההתנדבות בימים אלה ואתמול (שלישי) התקיימה יוזמה מבורכת נוספת, בדמות יום ספורט לילדי העוטף שנמצאים במלונות ים המלח, אותו יזם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט.

שישה מרצים, יחד עם סטודנטים ואנשי צוות מתחום הספורט יצאו לים המלח, שם שוהים ילדי העוטף והדרום, במטרה להעביר יום ספורט עתיר פעילויות והפעלות שיאפשרו להם, אולי קצת, לשחרר לחצים ולעשות להם כיף. הצוותים התחלקו לשלושה בתי מלון – אואזיס, הרודס ולאונרדו קלאב, והעבירו שלל פעילויות לילדים, שקיבלו כמה רגעים של הפוגה.

צילום: באדיבות המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

כדורסלנית העבר לימור מזרחי, מרצה במרכז, סיפרה: "ידענו שהילדים והילדות זקוקים לכמה שעות של הפוגה ושחרור מהתקופה המורכבת בה אנו נמצאים והרעיון עלה מתוך ידיעה שקמפוס וינגייט בהחלט יכול לתרום ערך מוסף בפעילויות ספורטיביות, קלילות ומהנות שיאפשרו, ולו במעט, להמתיק את יומם ולעודד את רוחם, הפיזית והנפשית. שמחנו לראות אותם נהנים ומייחלים לימים טובים ושקטים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג