הטריאתלטים הישראלים יענדו סרט שחור לזכרה של נועה חייט ז"ל

שבעה טריאתלטים מישראל יתחרו בשבת וביום ראשון בשלוש תחרויות שונות באירופה ובקנדה, ויעלו את זכרה של הספורטאית שנהרגה בשבוע שעבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שבת וביום ראשון יתחרו מספר טריאתלטים ישראלים בתחרויות בגביע אירופה ובמונטריאול, ובעקבות מותה הטרגי של נועה חייט ז"ל שנהרגה בתאונת דרכים בשבוע שעבר, יענדו המתחרים סרט שחור על הזרוע. כזכור, חייט שרכבה ברחוב פרויד בעיר חיפה במסגרת אימון, נפגעה על ידי רכב שלא נתן זכות קדימה, דבר אשר גרם לה לפגיעה אנושה ולמוות זמן קצר לאחר מכן.

נועה חייט ז"ל | צילום: ניר עמוס

שבעה טריאתלטים ישראלים ישתתפו היום במסגרת תחרות גביע אירופה בהונגריה ובניהם בגברים: רועי זוארץ, יואב אביגדור, עידן אפסימון ונועם רונן. בנשים יזנקו נועם פישמן, רז פורדוסו והגר כהן כליף.

שחר שגיב ואמיתי יונה יתחרו בסבב אליפות העולם במונטריאול שבקנדה מחר (ראשון). הטריאתלטית ליה פדרבוש תזנק גם היא מחר בתחרות במסגרת גביע אירופה לנוער בטולסי שברומניה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג