"נועה חייט היתה בן אדם טהור עם יכולת נתינה לכולם"

כך מספר אילן גולדמן, מאמנה האישי של נועה חייט ז"ל שנהרגה אמש בתאונת דרכים כאשר היתה באימון אופניים בחיפה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"נועה היתה בן אדם טהור, טוב לב, עם חיוך אופטימי ומסירות שלא ראיתי בחיים שלי", כך מספר לשוונג הבוקר אילן גולדמן, מאמנה של נועה חייט שנהרגה אמש בתאונת דרכים ונפגעה ממכונית בזמן שרכבה על אופניה. "לא ראיתי מעולם יכולת נתינה לסביבה, למשפחה, לספורטאים ולמאמן כפי שהיה לה. דבריו של גולדמן נאמרים בכאב עמוק לאחר שליווה אותה כמאמן בשנים האחרונות, "נועה היתה לפני הכל סוג של משפחה, ספורטאית למופת, אבל לפני הכל בן אדם שכולו טוהר וענווה. כל מילה שאגיד עליה רק תקטין אותה. לפני הכל היא היתה בן אדם טהור, טוב לב, חיוך, אופטימי ומסירות. הספורט היה בשבילה זו האהבה הכי גדולה בשבילה. היא קמה בשביל זה בבוקר, נשמה את זה, חיה את זה, חלמה את זה ונרדמה עם זה".

צ פ ו | נועה חייט בסרטון ב-0:50 שניות

את צעדיה הראשונים בעולם הספורט עשתה חייט כבר בגיל 4 וחצי, לאחר שהוריה רשמו אותה לחוג התעמלות אמנותית. זו היתה בעצם ההתחלה שלה, אבל בהמשך היא סיפרה בראיון לשוונג כי שהיא אמנם אהבה את החוג, אבל לא הרגישה אליו מחוברת באופן מושלם. השינוי החל לאחר שבאחד החופשים כשהחוג להתעמלות אמנותית הופסק, אמא שלה, שהיה לה חשוב שהילדה שלה תהיה עסוקה ופעילה, רשמה אותה לקורס שחייה במסגרת מכבי חיפה. "באותה נקודה אני לא יודעת מי נהנה יותר, אני או היא, אבל בסופו של דבר המשכתי לשחות באגודה עד שהגעתי לנבחרת השחיינים הצעירה כשחיינית חזה. לאחר מכן המשכתי באותו סגנון גם לנבחרת הבוגרת", תיארה חייט את ההתקדמות שלה בעולם הספורט.

שיאיה לאורך השנים היו שונים ומגוונים ושילבו בין טריאתלון לריצה, חייט היתה סגנית אלופת ישראל לנוער בטריאתלון בעברה ואלופת ישראל בריצות שדה. שיאיה האישיים בתחרויות ומרוצים הם: 17:40.90 דק' בריצת 5,000 מ' ו-36:49.60 דק' ב-10,000 מ' שדירגו אותה במקומות 19 ו-17 ברשימות כל הזמנים.

הלווייתה של נועה חייט ז"ל תתקיים הערב (חמישי) בשעה 18:30 בבית העלמין כפר סמיר שבחיפה (שער ברוש)

לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג