הוחלט: תאריך חדש למרוץ סובב עמק

מארגני המרוץ שהיה אמור לצאת לדרך השבוע בקיבוץ הזורע דחו את הזינוק למועד חדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Ultra Marathon Sovev Emek 2015

לאחר שבשנה שעברה לא התקיים מרוץ סובב עמק והציפייה אליו היתה רבה בקרב רצי האולטרות, נאלצה ההפקה, עקב תחזיות קודרות של מזג האוויר לדחות את המרוץ כפי שפרסמנו. המרוץ תוכנן לצאת לדרך ביום חמישי בבוקר עם המקצה הארוך ל-166 קילומטרים, כאשר המקצים הקצרים יותר היו אמורים להיות מוזנקים ביום שישי החל משעות הבוקר המוקדמות.

זינוק למקצה 100 קילומטרים באולטרה מרתון סובב עמק

נקבע תאריך חדש | צילום: באדיבות סובב עמק

עוד כתבות בנושא 
מה שחשוב לדעת על ריצה במזג אוויר קר וגשןם
איך מתמודדים עם משברים באולטרה מרתון?
מהי בכלל ריצת אולטרה מרתון?

כעת החליטו המארגנים שהתאריך החדש של המרוץ יהיה בשבוע הבא 1-2 בנובמבר וכך כתבו לציבור המתחרים במרוץ: "לצערנו לאחר הרבה מאוד התלבטויות וקבלת מידע מפורט ממספר גופים מהימנים לגבי מזג האוויר הצפוי בסוף שבוע זה, הפעלנו שיקול דעת והחלטנו בלית ברירה לדחות את המרוץ בשבוע".

הרבה מאוד רצים חיכו בקוצר רוח לסוף השבוע של סובב עמק, בעיקר לאור העובדה שבשנה שעברה המרוץ לא התקיים וחזר למעשה אחרי שנתיים. במרוץ מתחרים במקצי האולטרה הארוכים למרחקים של 166, 133 ו-100, מרחק האולטרה ה"עדין יותר" ל-66 קילומטרים, המרחק הקלאסי ל-33 קילומטרים ומהשנה גם יהיה מקצה למרחק מרתון, בנוסף למקצה חצי מרתון ו-12 קילומטרים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג