סופית: בשל התחזית הגשומה מרוץ סובב עמק נדחה

מנהלי המרוץ שהיה אמור לצאת לדרך ביום חמישי בקיבוץ הזורע בחרו שלא להסתכן בגלל תנאי מזג האוויר הקשים הצפויים. כעת ממתינים לפרסום המועד החלופי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ סובב עמק שהוא אירוע השיא של רצי האולטרה מרתון בארץ, לא יתקיים השבוע כמתוכנן בגלל תחזית מזג האוויר. סובב עמק היה אמור לצאת לדרך ביום חמישי בבוקר עם המקצה הארוך ל-166 קילומטרים, כאשר המקצים הקצרים יותר היו אמורים להיות מוזנקים ביום שישי החל משעות הבוקר המוקדמות.

לא כדאי לרוץ שם בבוץ או בגשם. רצים במסלול סובב עמק | צילום: אסף סולומון

עוד כתבות בנושא 
מה שחשוב לדעת על ריצה במזג אוויר קר וגשום
איך מתמודדים עם משברים באולטרה מרתון?
מהי בכלל ריצת אולטרה מרתון?

מאחר ובסובב עמק המסלול כולו הוא מסלול שטח, החליטו היום המארגנים לדחות אותו בשל התחזית המדברת על מזג אוויר סוער בימים חמישי ושישי. לפי התחזית, ביום חמישי צפוי מזג אוויר סוער כולל גשמים המלווים בסופות רעמים וברד. ביום שישי עדיין אמור לרדת גשם בשעות הבוקר המוקדמות.

הרבה מאוד רצים חיכו בקוצר רוח לסוף השבוע של סובב עמק, בעיקר לאור העובדה שבשנה שעברה המרוץ לא התקיים וחזר למעשה אחרי שנתיים. במרוץ מתחרים במקצי האולטרה הארוכים למרחקים של 166, 133 ו-100, מרחק האולטרה ה"עדין יותר" ל-66 קילומטרים, המרחק הקלסי ל-33 קילומטרים ומהשנה גם יהיה מקצה למרחק מרתון, בנוסף למקצה חצי מרתון ו-12 קילומטרים.

מי שמכיר את המסלולים באזור רמות מנשה שם מתקיים מרוץ סובב עמק יודע שיותר מדי בוץ עלול לסכן את הרצים, ולכן הוציא היום בצהריים מנהל המרוץ שי חזן את ההודעה הבאה: "לצערנו לאחר המון שיקול דעת, ישיבות, קבלת מידע מהימן מגופים שונים לגבי מזג האוויר, החלטנו לדחות את המרוץ. מבטיח לכם נאמנה שעשינו כל מה שיכולנו על מנת לקיים את המרוץ השבוע, אך לצערנו מזג האוויר הכריע אותנו. בשם הנהלת המרוץ ובשמי אני מבקש להתנצל ולומר לכם סליחה גדולה".

המועד החלופי לקיום המרוץ עדיין לא פורסם באופן רשמי.


עדכון: המרוץ נדחה ל-1-2 בנובמבר 2018




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג