דניאלה ריף ניצחה באיירונמן אוסטריה, במקביל התקיים בגרמניה צ'אלנג' רות'

אשת הברזל הטובה בעולם ניצחה בקלות, אבל לא שברה שיא מסלול. במקביל התקיימה בגרמניה התחרות הגדולה ביבשת שבה השתתפה השנה גם אנטונינה רזניקוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Daniela Ryf at the 2018 Ironman European Championship in Frankfurt am Main (Germany)

שתיים מתחרויות איש הברזל הגדולות והיוקרתיות בעולם התקיימו אתמול (ראשון) באוסטריה ובגרמניה, וכמובן שמדובר גם בשתיים מהתחרויות שמושכות אליהן כמות גדולה של אנשי ברזל ישראלים – איירונמן אוסטריה וצ'אלנג' רות'.

מוכנה להסתערות על התואר החמישי בקונה. דניאלה ריף | צילום מסך

עוד כתבות בנושא 
האם דניאלה ריף היא אשת הברזל הטובה בהיסטוריה? 
יאן פרודנו ניצח באיירונמן פרנקפורט 
כך תום מרמרלי סיים שלישי באליפות אירופה בחצי איש ברזל 

דניאלה ריף השוויצרית, אשת הברזל הטובה בעולם,, זינקה לאיירונמן אוסטריה לא רק במטרה לנצח אלא גם כדי לשבור את שיא המסלול השייך לאוסטרלית מירנדה קארפריי. בתום קטע הרכיבה ריף היתה בקצב של שבירת השיא, אבל היא לא היתה מספיק מהירה בריצת המרתון. זה הספיק לה כדי לנצח את המרוץ לנשים בפער של 26:35 דק' על השנייה אחריה (ביאנקה שטורר האוסטרית), משהו שהוא די אופייני במרוצים של ריף. מצד שני, היא סיימה בזמן כללי של 8:52:50 שע' והיתה איטית בכמעט 11 דקות משיא המסלול של קארפרי. בכל מקרה, ריף שכבר זכתה 4 פעמים באליפות העולם בקונה, נראית מוכנה להסתערות על תואר מספר 5 באוקטובר הקרוב.

בתחרות לגברים, דניאל באקגארד הנורבגי סגר פער של קרוב לשלוש דקות בסוף הרכיבה עם ריצת מרתון של 2:53 שע' כדי לנצח בזמן של 8:14:26 שע'. הוא הקדים ביותר מ-11 דקות את סטן גוסטוברס הבלגי.

136 ישראלים הגיעו לקו הסיום באוסטריה השנה, המהיר מביניהם היה מאמן קבוצת ZEN אסף כהן שסיים בזמן של 10:06:23 שע' ומקום 38 בקטגוריית הגיל שלו. ברוך גבריאלי היה השני מבין הישראלים עם 10:35:17 שע' ואלון פורת סיים בזמן של 10:44:15 שע'. מבין הנשים, עדי מלמד סיימה בזמן של 12:21:50 שע' ודורגה 28 בקטגוריית הגיל שלה.

תוצאה מדהימה במרוץ לנשים בצ'אלנג' רות' 

במקביל התקיימה בגרמניה תחרות איש הברזל הגדולה ביבשת מבחינת כמות המשתתפים, צ'לנג' רות'. אנשי הברזל הגרמנים הטובים ביותר בחרו להתחרות בקיץ הנוכחי באיירונמן פרנקפורט והשאירו את הבמה לגרמני אחר, אנדראס דרייץ, שהוביל מהקילומטר ה-40 של קטע הרכיבה עד שניצח בזמן של 7:59:02 שע'. לפני שנה הוא סיים במקום השני אחרי סבסטיאן קינלה, הפעם הוא הקדים ב-3:18 דק' את יספר סוונסון השבדי כשקמרון וורף האוסטרלי סיים שלישי בזמן של 8:04:08 שע'.

אבל עם כל הכבוד לעוד גרמני שניצח, את התוצאה האיכותית ביותר ברות' קבעה אתמול המנצחת במרוץ לנשים. לוסי צ'ארלס בארקלי הבריטית הגיעה השנה טעונה, אחרי שבשנה שעברה הפסידה את התואר בפער של 9 שניות. הפעם היא "התפוצצה" על המסלול עם שחייה של 49:01 דק', רכיבה (180 ק"מ) בזמן של 4:39:20 שע' וריצת מרתון של 2:59 שע' כדי לנצח בתוצאה מצוינת של 8:31:09 שע' שהיא הרביעית בכל הזמנים במרוץ הזה. היא הקדימה ביותר מ-7 דקות את שרה קראולי האוסטרלית, כשדניאלה בליימל הגרמניה סיימה שלישית.

בצ'לנג' רות' הגיעו לקו הסיום 63 ישראלים. אלופת הישראמן אנטונינה רזניקוב התחרתה בקטגוריה של המקצועניות וסיימה במקום ה-13 בזמן של 9:31:16 שע'. אצל הגברים, דימה סוקולוב מ"טריהארד" היה המהיר מבין הישראלים עם תוצאה של 10:09:23 שע'. חברו לקבוצה נאור גולדמן סיים ב-10:27:57.

 

 

להרשמה לישראמן לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • נעם הגיב:

    כדאי לציין שהתנאים באוסטריה היו קשים מאוד – 28 מעלות עם גשמים עזים במהלך הריצה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג