אליפות צ'לנג' חצי איש ברזל בסמורין: סבסטיאן קינלה ניצח

באליפות צ'אלנג' סמורין בסלובקיה בה התחרו למעלה מ-2,000 ספורטאים ביניהם גם ישראלים, ניצחו סבסטיאן קינלה ולוסי צ'ארלס-ברקלי בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באליפות צ'אלנג' (Challenge) סמורין בסלובקיה שהתקיים היום (ראשון) ניצח סבסטיאן קינלה מגרמניה שחיכה לניצחון הזה זמן רב בתוצאה האיכותית 3:38:49 שע' לאחר שלפני שנה הפסיד באותה תחרות קינלה לליאונל סנדרס הקנדי. לאורך התחרות היה מתח רב בעיקר סביב קינלה ומי שהגיע במקום השני פיאטר הימריק. אך ב-3 ק"מ האחרונים קינלה ששהה רוב הזמן מאחורי הימריק נתן מעצמו את כל מה שהוא יכול וניצח. פיאטר הימריק כאמור הגיע 32 שניות אחריו בזמן של 3:39:21 שע' וסגר את פודיום המקצוענים רודלוף וון-ברג שסיים בזמן של 3:39:49 שע' (60 שניות מהמנצח).

בנשים ניצחה לוסי צ'ארלס-ברקלי הבריטית בפעם השלישית את התחרות בזמן של 4:00:25 לאחר שהובילה לאורך כל התחרות, במקום השני הגיעה רדקה קלפלדט בתוצאה 4:05:36 שע' ושלישית סיימה דניאלה בליימל הגרמניה בתוצאה 4:07:17 שע'.

הטריאתלט הישראלי אוהד סיני שנרשם לתחרות כמקצוען סיים במקום ה-28 הכללי (מקום 22 בגברים) בזמן של 4:19:30 שע' מבין 46 מתחרים שהוזנקו במקצה זה. ניר רייכמן שהתחרה במקצה קבוצות הגיל (35-39) סיים בזמן של 4:18:35 שע' במקום השביעי בקטגוריה זו. מתחרה ישראלי נוסף שהתחרה בקטגוריה זו הוא אסף פורת שסיים בזמן של 4:33:24 שע'. אלון נגבי סיים את התחרות בזמן של 4:49:10 שע'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג