אליפות העולם באתלטיקה 2015 || חנה קנייזבה-מיננקו עלתה לגמר הקפיצה המשולשת

המשלחת הישראלית באליפות העולם באתלטיקה שבבייג'ינג מחממת מנועים ודרוכה לתחרויות; חנה קנייזבה-מיננקו קבעה 14.27 ועלתה לגמר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המשלחת הישראלית הכוללת 4 אתלטים בכירים שנמצאים בבייג'ינג (מרגריטה דורוז'ון תגיע רק ב-26 בחודש) ערכו אתמול (שישי) את החידודים האחרונים והליטושים הסופיים לקראת האליפות שנפתחה בבירה הסינית היום (שבת).

חנה קנייזבה-מיננקו

"אני מרגישה מצוין. עכשיו אנוח היטב כדי להגיע לגמר הכי טוב שאני יכולה". חנה קנייזבה-מיננקו בתחרות בישראל | צילום: ניר עמוס

היום כבר קבעה חנה קנייזבה-מיננקו בניסיון הראשון שלה במוקדמות הקפיצה המשולשת 14.27 (0.1-) ועלתה לגמר, כשעברה ב-2 ס"מ את תוצאת הכניסה האוטומטית לגמר. שיאנית ישראל איבדה למעשה 23 ס"מ כשניתרה 3 ס"מ לפני קרש הקפיצה. מיד לאחר שיצאה עם שלוש קופצות נוספות שעלו לגמר כבר אחרי הניסיון הראשון – אולגה סלאדוחה האוקראינית, אולגה ריפאקובה הקזחית וקטרין איברגן הקולומביאנית – אמרה קנייזבה-מיננקו: "אני מרגישה מצוין. רציתי שזה יהיה קצר ולשמחתי נכנסתי לגמר כבר אחרי הניסיון הראשון. חבל לבזבז אנרגיות חשובות במוקדמות. עכשיו אנוח היטב כדי להגיע לגמר הכי טוב שאני יכולה". למעשה רק 5 קופצות קבעו תוצאה טובה מתוצאת הכניסה האוטומטית לגמר. לארבע שכבר הוזכרו קודם, ביניהם קנייזבה-מיננקו, הצטרפה גם גבריאלה פטרובה הבולגרייה – סגנית אלופת אירופה באולם, שקבעה בניסיון השלישי שלה את התוצאה האיכותית בתחרות המוקדמות כולה – 14.44 מ'.

דונלד סנפורד

דונלד סנפורד הגיע לאצטדיון על מנת לחוש אותו | צילום: איגוד האתלטיקה

למרות שעלתה לגמר כשדורגה במקום השביעי הכללי, יקטרינה קונבה הרוסיה – אלופת אירופה באולם וסגנית אלופת העולם ממוסקבה – הפתיעה בחולשתה כשהרחיקה בניסיון הטוב ביותר שלה במוקדמות ל-14.12 מ'. מסתבר שגם לקופצת שכבר קבעה השנה 15.04 מ', מותר לעתים להחמיץ. אל תבנו על כך לגמר!

חידודים אחרונים

אצטדיון התחרות נפתח אתמול לשעתיים בלבד לטובת האתלטים שרצו לחוש אותו. במהלך הזמן הזה, מי שרצה תרגל זינוק עם מזניקי התחרות, כאשר על כולם מפקח המזניק הראשי. הפתיחה של האצטדיון הראשי לשעתיים, גרמה לנהירה המונית של רבים מהמשתתפים באליפות כולה, אשר בימים האחרונים ובימים הבאים יוכלו להתאמן רק באצטדיון החימום הצמוד לאצטדיון הראשי, ובאצטדיון אימונים נוסף המרוחק קצת יותר.

בייג'ינג מקושטת וממותגת כולה בדגלי וצבעי אליפות העולם, הכל במקום ועובד כמו שעון שוייצרי, או שיש שיגידו סדר סיני, כך נמסר לנו מגורמים במשלחת. היחס אדיב מאוד, מוקפד ומושקע. הבדיקות הביטחוניות קפדניות אף הם, אבל מנגד ניכר המאמץ האדיר שהמארגנים השקיעו בניסיון לרצות את כולם ולתת שירות אדיב, מקצועי ומהיר במיוחד.

בישיבה שקיימה המשלחת, בה נמסרו לאתלטים הפרטים הטכניים לאחר הישיבה שהתקיימה עם כל ראשי המשלחות, ברך רפי פלד, יו"ר האיגוד את הנוכחים: "שערי ההצלחה פתוחים בפני כולם. מגשי הקטיפה עמוסים לרוב, רק תיקחו. ההישג שלכם. אני עומד מאחריכם, מחזיק אצבעות להצלחתכם שתהא הצלחתה של מדינת ישראל. עלו והצליחו!".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג