אליפות אירופה בשחייה 2016: מקום 6 לטומרקין, מורז בגמר 100 מ' חופשי

השחיין הישראלי הבכיר קבע תוצאה פחות טובה מאשר במוקדמות ובחצי הגמר וינסה להשיג את הפודיום ב-200 גב. מורז קבעה את הזמן החמישי בטיבו בחצי גמר 100 מ' חופשי וגל נבו בגמר ה-200 מ' מעורב אישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנדראה מורז שחיינית ישראלית
אנדראה מורז שחיינית ישראלית

סיכום יום 01; סיכום יום 02

יומה השני של אליפות אירופה בשחייה התקיים היום בלונדון, כשכבר בשעות הבוקר ניסה מארק חינאווי להפוך לשחיין הישראלי השביעי במשלחת האולימפית. הוא קיווה לעשות את זה במוקדמות משחה ה-1,500 חופשי שם היה צריך להשיג תוצאה של 15:14.77 דק', אבל הוא היה די רחוק מזה. הנחמה היא שהוא שיפר את שיאו האישי וקבע 15:19.28 דק', תוצאה שרחוקה בפחות משנייה משיאו הישראלי של שילה איילון שנקבע ב-2002.

גמר יוקרתי. אנדראה מורז | צילום: באדיבות איגוד השחייה

עוד כתבות שחייה בשוונג
צפו || אדם פיטי: "ציפיתי לשחות יותר מהר"
11 טיפים לשחייה בים שאת חייבת לדעת לקראת טריאתלון נשים
מדליה שלישית לענבל פיזרו באליפות אירופה בשחייה המתקיימת בפורטוגל

במרכז הצגת הערב מהזווית הישראלית עמד משחה הגמר ל-100 גב בהשתתפותו של יעקב טומרקין. דווקא במשחה הזה הוא השיג זמן איטי יותר לעומת חצי הגמר וגם המוקדמות ועם תוצאה של 54.36 שנ' הוא חלק את המקום השישי יחד עם רוברט גלינטה הרומני. קמיל לקורט הצרפתי ניצח עם זמן של 53.79 שנ' שהוא איטי בשתי מאיות משיאו הישראלי של טומרקין שנקבע בקיץ הקודם.

שני שחיינים ישראלים נוספים העפילו הערב למשחי הגמר. הראשונה היתה אנדראה מורז שעשתה את זה במשחה היוקרתי 100 חופשי. מורז שחתה גם במוקדמות וגם בחצי הגמר לצדה של אחת הספרינטריות המובילות בעולם, פמקה הימסקרק ההולנדית. בסופו של דבר מורז קבעה בחצי הגמר תוצאה של 54.57 שניות שהיא איטית משיאה הישראלי אבל הובילה אותה לגמר עם הזמן החמישי בטיבו. בחצי גמר ה-200 מעורב אישי לגברים קבע גל נבו את הזמן הרביעי בטיבו, 2:00.32 דק', והוא ישתתף בגמר ביום רביעי בערב. יעקב טומרקין בחר שלא להתחרות במוקדמות המשחה הזה בבוקר כדי להתכונן לגמר ה-100 גב.

ישראלי נוסף שהשתתף היום בגמר היה מירון חירותי ששחה בגמר ה-50 פרפר וסיים במקום השמיני והאחרון בזמן של 23.90 שנ', 20 מאיות איטי יותר מהשיא הישראלי שקבע בחצי הגמר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג