שחייה: שיא עולם מדהים לקייטי לדקי ב-1,500 חופשי

השחיינית האמריקאית התחרתה לראשונה כמקצוענית ושיפרה ב-5 שניות את שיאה מלפני שלוש שנים. "כשראיתי את התוצאה על הלוח הייתי בשוק", סיפרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחיינית האמריקאית קייטי לדקי הפכה העונה למקצוענית אחרי שנתיים בקולג', ועכשיו כשהיא כבר יכולה להרוויח כסף גדול מהשחייה, היא גם חושפת ככל הנראה את היכולת האמיתית שלה. לפנות בוקר (חמישי) היא שברה את שיאה העולמי ב-1,500 חופשי בתחרות הראשונה שלה כמקצוענית באינדיאנפוליס. 

לדקי, שעד היום זכתה ב-5 מדליות זהב אולימפיות ושברה 14 שיאי עולם, הצליחה לקצץ 5 שניות בדיוק מהשיא שקבעה באליפות העולם לפני שלוש שנים בקאזאן. שיאה החדש, 15:20.48 דק', מדובר בתוצאה שרחוקה רק בשתי שניות מהשיא הישראלי לגברים. 

מדובר בשיא העולם הראשון של לדקי כשחיינית מקצוענית וסביר להניח שהחוזים שלה יביאו לתגמול יפה עבור התוצאה הפנומנלית. אחד הנתונים המרשימים במשחה הזה הוא שאת 300 המטרים האחרונים לדקי סגרה בזמן של 3:02 דקות. אריקה סאליבן, שסיימה במקום השני, היתה רחוקה מלדקי בקרוב ל-50 שניות. ועוד נתון מדהים, התוצאה של לדקי היתה מדרגת אותה במקום השלישי במשחה המקביל לגברים שנערך באינדיאנפוליס.

קייטי לדקי שחיינית אמריקאית

מחכה לה סוף שבוע עמוס באינדיאנפוליס. קייטי לדקי | צילום: CHAN FAN

על ההרגשה שלה בסיום המשחה היא סיפרה לעיתונאים במקום: "זו הרגשה שלעולם לא נמאסת, ובכל פעם זה מיוחד. הרגשתי שיהיה לי משחה טוב, התאמנתי ממש טוב ועשיתי כמה דברים שלא עשיתי בעבר. ציפיתי לזמן של כ-15:30 דק', כשראיתי על הלוח 15:20 הייתי בהלם".

בהמשך התחרות באינדיאנפוליס, לדקי תתחרה גם במשחי החתירה ל-100, 200, 400 ו-800 מטרים וגם במשחי ה-200 ו-400 מעורב אישי.

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג