טריאתלון אילת: מיהם אלופי ישראל לנוער והאלופים בקטגוריות הגיל?

חגיגת הטריאתלון באילת יצאה לדרך. איתמר לבנון ושירה כץ קטפו תארים חשובים. שחר שגיב הגיע בעיקר בגלל הכבוד לקהל הביתי והגעגועים למסלול באילת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לטריאתלון אילת 2018
זינוק לטריאתלון אילת 2018

יממה לפני הזינוק הראשון במסגרת אליפות אירופה עד גיל 23 באילת, חגיגת הטריאתלון החלה כבר היום (שישי) עם טריאתלון אילת על שלל המקצים שלו, שהביא אליו מצד אחד את בכירי הטריאתלטים בארץ (פרט למשתתפים באליפות אירופה עד גיל 23) ומצד שני כמות גדולה של טריאתלטים חדשים, החל מהגילאים הצעירים ביותר שעשו את טבילת האש, ועד למבוגרים ביותר בקטגוריות הגיל השונות. מזג האוויר החם באילת גרם למקרים של התייבשות והתעלפויות על המסלול, מה שהביא בשלב מסוים לסגירת מסלול הריצה לקראת סוף התחרות.

חגיגת הטריאתלון יצאה לדרך | צילום: יוסי רובננקו

במקצה האולימפי זו היתה אליפות ישראל בקטגוריות הגיל השונות, ומי שניצח כצפוי בגברים ובלי יותר מדי תחרות היה רועי זוארץ שתמיד מרגיש מצוין בעיר הולדתו וחצה את שער הסיום אחרי 2:00:26 שעות. איש הברזל אוהד סיני הגיע שני בגברים בזמן של 2:13:15 שע', ואודי אלחנתי סיים שלישי כללי וראשון בנוער (עד גיל 19) בזמן של 2:14:01 שע'.

מארי אליאס ניצחה בנשים בפער גדול ובזמן של 2:20:30 שע', היא הקדימה את בר גיל (2:39:29), כאשר שלישית וראשונה בקטגוריית הגיל 40-44 סיימה יעל דגן (2:39:57 שע').

מבחינת הנוער ההישגי, זו היתה תחרות חשובה במיוחד על תואר אלוף ואלופת ישראל (מרחק ספרינט). איתמר לבנון שחזר מארגנטינה שם סיים במקום ה-15 במשחקי הנוער האולימפיים, ניצח בין הבנים בזמן של 55:36 דק' והקדים את רז חיים (56:08 דק') ואיליי כאסקי (56:16 דק'). בין הבנות ניצחה שירה כץ שסיימה בזמן של 1:03:05 שעה והקדימה ב-37 שניות את נגה גוטליב. רוני זבליק סיימה שלישית (1:03:59 שע').

הנוער והנערות התחרו על התואר הלאומי | צילום: יוסי רובננקו

במקביל התקיים גם מקצה הספרינט לגברים בו השתתף הטריאתלט הישראלי הבכיר ביותר, שחר שגיב, שמתכונן לעונה הבאה שלו בסבב העולמי. שגיב התחרה ב"הילוך נמוך" אבל זה הספיק לו כדי לנצח בין הגברים בזמן של 56:23 דק'. בסיום התחרות הוא אמר: "באתי לפה בשביל הכיף, לתת את הכבוד ולהתחרות מול קהל הבית אחרי שאני נמצא רוב הזמן בחו"ל והם רק שומעים עליי. תמיד כיף להיות פה ולהתחרות ולראות את מי שמעודד אותי, אילת זו תמיד אווירה שכיף להיות בה ואנחנו בכל הכוח לקראת אליפות אירופה עד גיל 23 מחר".

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג