חנות חדשה ל- Reebok באילת

המותג השיק אאוטלט פרמיום המציע מוצרים במחיר מוזל עליו תתווסף הנחה של פטור ממע"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ריבוק העולמית ממשיכה בהתרחבות הרשת בישראל על ידי הפעלה ישירה של סניפים ללא זכיינים. המותג השיק אאוטלט פרמיום במרכז ביג באילת בהשקעה של שני מיליון שקלים על שטח של 400 מ"ר ומציע מוצרים במחיר מוזל עליו תתווסף הנחה של פטור ממע"מ. תחילת הפעילות הוקדמה לפני החגים בכדי לתת מענה לנופשים הצפויים לבקר בעיר במהלך חודש אוקטובר. ההחלטה לפתוח סניף בעיר התיירותית תאפשר לריבוק לשווק גם למבקרים מחו"ל במחירים אטרקטיביים, גם לעומת המכירות במדינות שונות. הסניף מציע ביגוד והנעלה מקולקציות הריצה, קרוספיט, סטודיו ומוצרים מסדרת הקלאסיקס הפונים לעולם האופנה.

ריבוק מפעילה בישראל עוד שלוש חנויות מותג בנתניה, חולון וחנות דגל בנמל תל אביב המשלבת במתחם החנות מכון קרוספיט על שטח משותף של 700 מ"ר, אליהן צפויות להתווסף עוד שלוש חנויות מותג נוספות בשנת 2017. מוצרי החברה משווקים ברשתות מגה ספורט, אליטל, אלוף ספורט, חנות הדיוטי פרי בנתב"ג ובעוד 250 חנויות ספורט נבחרות ברחבי הארץ.

%d7%97%d7%95%d7%a5

החנות של ריבוק באילת | צילום: יח"צ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג