חורשים את הארץ: מחנה האימונים של "סייקלינג אקדמי" כלל 620 ק"מ ו-10,0000 מ' טיפוס

הקבוצה נחתה בישראל עם 30 חברי הסגל והחלה לחצות את ישראל מהנגב, לים המלח וסיימו בירושלים בביקור במצבת הזיכרון לחסיד אומות עולם ג׳ינו ברטלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

620 ק"מ עשו ב"ישראל סייקלינג אקדמי" בקצב גבוה לעתים עם יותר מעשרת אלפים מטר טיפוס ו״מלחמה״ ברוחות עזות. זו היתה שורת המספרים התחתונה במסע החצייה הישראלי של הקבוצה לקראת העונה החדשה שתפתח רשמית בארגנטינה בעוד פחות משבועיים.

גולשים לים המלח על 100 קמ"ש | צילום: נועה ארנון, באדיבות סייקלינג אקדמי

״זה היה לעתים קשה, אפילו קשה מאוד״, סיכם הישראלי הצעיר עומר גולדשטיין את המסע שהתנהל מהנגב ועד ירושלים, ״אבל כולנו מבינים מה נדרש מאיתנו לספק העונה כך שלא היה זמן לנשום אוויר ולהירגע״. הקבוצה המקצוענית הישראלית הגיעה ארצה עם כל רוכביה החדשים שגויסו כדי לחזק את הסגל שלה ולסייע לה לעמוד במטרתה המוצהרת לזכות באחד משני המקומות הראשונים בדרג הפרו קונטיננטלי כדי לזכות בכרטיס כניסה לתחרויות הגדולות בעולם.

אבל אחרי למעלה מ-20 שעות רכיבה אינטנסיביות בארבעה ימים, זו היתה גם הזדמנות להיכרות הרוכבים החדשים עם ישראל – לכולם היה זה ביקור ראשון. ״בחיים לא אשכח את הגלישה לים המלח. אני לא זוכר הרבה מראות כאלו בחיים בשנים של רכיבה מקצוענית בעולם", סיפר הספרינטר האיטלקי דיוויד צ׳ימולאי. אבל עבורו, ציין, הרגע השיא היה הביקור באנדרטה לחסידי אומות העולם ביד ושם והטקס שקיימה לזכרו של גדול רוכביה של איטליה ג׳ינו ברטאלי שהציל בחשאי יהודים במלחמת העולם השנייה. ״התרגשתי עד דמעות כאיטלקי וכמי שמעכשיו מייצג קבוצה ישראלית״ אמר בלחש.

אימון רכיבה לקבוצה ובמקביל אימון טנקים לצה״ל | צילום: נועה ארנון, באדיבות סייקלינג אקדמי

רוכבי הקבוצה ייצאו בימים הקרובים למרוצי פתיחת העונה של הקבוצה בטור של סן-חוזה בארגנטינה ובמיורקה. ״המספרים שאנחנו רואים ברגליים שלהם מבשרים טובות״, אמר ניקי סורנסון, הרוכב הדני האגדי לשעבר שאחראי היום על ביצועי הקבוצה. ״כולם הראו לנו כאן שהם בכושר שאנחנו מצפים מהם להיות. אני מאמין שהם מסוגלים לעמוד במשימה שהצבנו״.

אימון עם טקסטורה של נגב | צילום: נועה ארנון, באדיבות סייקלינג אקדמי

הטיפוס מים המלח | צילום: נועה ארנון, באדיבות סייקלינג אקדמי

הפליט האריתראי של אקדמי. אווט גברמדין | צילום: נועה ארנון, באדיבות סייקלינג אקדמי

דוד צ׳ימולאי האיטלקי בביקור במצבת הזיכרון לחסיד אומות עולם ג׳ינו ברטאלי | צילום: נועה ארנון, באדיבות סייקלינג אקדמי

אוהדי אופניים ישראלים במפגש עם רוכבי הקבוצה | צילום: נועה ארנון, באדיבות סייקלינג אקדמי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג